آرایش روزانه چگونه باید باشد؟ ( به همراه تصویر)

%name آرایش روزانه چگونه باید باشد؟ ( به همراه تصویر)

آرایش روزانه صورت

آموزش آرایش روزانه صورت

آرایش روزانه یکی از دغدغه ها و مشکلات جدّي بعضی زنان هست و معمولاً اکثر خانم‌ها موعد بیرون رفتن قطعاً باید آرایش داشته باشند، پس باید آرایشی سبک و ملایم انتخاب کنید تا پوست و صورتتان آسیبی نبیند و به خطر نیفتد. بهتر هست در آرایش های روزانه از آرایش غلیظ خودداری کنید و به جهت میکاپ آسان و طبیعی بروید.

در آرایش روزانه باید از لوازم آرایشی سبک که رنگ های ملایم دارند، استفاده کرد تا پوست اسیب نبیند و آرایش طبیعی باشد. زیرا این آرایش هرروز انجام می شود، بهتر هست آسان و ملایم باشد تا سلامت پوست حفظ شود و حالت متعادل داشته باشد.

قبل از آرایش صورت خود لازم هست آنرا از هر الودگی پاک کنید. هرروز دو بار صورت خود را بشویید، یک بار صبح ها و یک بار هم شب ها. هیچ کس دوست ندارد که پوست کثیفی داشته باشد و از طرفی پس از شستشو صورت قطعاً از یک مرطوب کننده استفاده کنید تا از نرمی پوست خود لذت ببرید.

آرایش ابرو

برای صرفه جوئی در وقت بهترین کار این هست که همیشه خودتان با موچین ابروهایتان را پاک کنید. برای این کار شکل اصلی ابرو را حفظ نموده و تنها موهای افزایش ای که در بخت بالا و پایین درآمده اند را سریعا بردارید تا لازم نباشد هر هفته پیرایشگاه بروید.

ابروها بازي کردن نقش پررنگی در زیباتر شدن صورت و آرایش آن دارند. با یک ریمل ابرو، خيلي زودتر میتوانید ابروهایی پر و جذاب داشته باشید. تارهای ابرو را با کمی ریمل ابرویی که رنگی نزدیک به رنگ ابروها دارد، رنگی و بولد کنید.

%name آرایش روزانه چگونه باید باشد؟ ( به همراه تصویر)

آرایش روزانه آسان و سریع

انتخاب کرم پودر مناسب

هر شخص باتوجه به نوع پوست خود و رنگ پوستش باید کرم پودر مطلوب برای خود انتخاب کند.

پیشنهادی:  فواید گل رز برای پوست

کرم پودر را بر روی صورت خود زده و ان را با اسفنج نمدار یا با نوک انگشتان خود به صورت ضربه ای روی پوست خویش پخش کنید.

سعی کنید از ماساژ دادن کرم پودر روی صورت خودداری کنید.

%name آرایش روزانه چگونه باید باشد؟ ( به همراه تصویر)

آموزش آرایش محو و ملایم روزانه

آرایش چشم آسان باشد

در آرایش روزانه بهتر هست سایه چشم و خط چشم نزنید، قدری ریمل و مداد چشم کافی هست. با یک ریمل خوب مژه ها را حسابی پرپشت و بلند کرده و با مداد چشم، خط روی مژه را از داخل پر کنید. البته در صورت میل‌کردن میتوانید خط چشم زیاد نازک بکشید. استفاده روزانه از سایه، چشم را کوفته و پلک را چروک می کند.

%name آرایش روزانه چگونه باید باشد؟ ( به همراه تصویر)

داشتن یک ارایش روزانه مناسب

رژ گونه

رژ گونه هم از جمله محصولات آرایشی هست که در آرایش روزانه زیاد پرکاربرد هست چرا‌که با رنگ سرخی که به روی چهره ایجاد می کند میتواند چهره ای طبیعی و شاداب برای چهره خواب‌الود صبحگاهی ایجاد کند. ولی باید توجه داشته باشید که در آرایش روزانه از کم رنگ ترین و ملایم ترین رژ گونه استفاده کنید که چهره ای طبیعی تر و قانونی تر داشته باشید.

پیشنهادی:  رنگ مو مردانه جوگندمی

انتخاب رژ لب مناسب

استفاده از رژ لب بسته به سلیقیتان می تواند هم یا از مایع استفاده شود یا از جامد.

سعی کنید پیش از استفاده از رژ لب دور لبتان را با استفاده از خط لب دور گیری کنید. بهتر هست در آرایش روزانه خود از رژ لبی استفاده کنید که تا حد زیادی رنگ لب هست چرا‌که سایر آرایش صورت شما زیاد ملایم و طبیعی هست. پس از استفاده می توانید از یک برق لب به مقدار خيلي کم نیز استفاده کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

آموزش براشینگ موهای کوتاه

براشینگ موهای کوتاه براشینگ موهای کوتاه براشینگ را می توان جزو کارهای روزانه دسته بندی …