از همه چی سایتی برای مطالعه

3rfg4c5 hg6 h از همه چی سایتی برای مطالعه
تاریخ ایران و جهان – از همه چی مرجع دانستنی های تاریخی ایران و جهان

مطالعه همیشه در تاریخ برای بشر از ویژگی مهی برخوردار بوده است. مطالعه از دیرباز باعث پیشرفت و رشد جوامع بشری شده است اما با پیشرفت تکنولوژی و آمدن تلویزیون و رادیو مطالعه در بین مردم کم رنگ تر شد. اما با ظهور اینترنت شکل مطالعه تغییر کرد از یک سو گران بودن قیمت کاغذ باعث شد تا مجلات و نشریات به سمت الکترونیکی شدن پیش بروند و اطلاعات خود را به صورت دیجیتال به مخاطبان خود ارائه دهند. اما این اتفاق را باید به فال نیک گرفت چون که هر چه استفاده از کاغذ و فراورده های کاغذی کم شود گامی به سوی حفظ منابع طبیعی برداشته شده است.

پیشنهادی:  کفش ریبوک ساخت کجاست؟ - خرید کفش ریباک

در حال حاضر با وجود بمباران اطلاعات و دسترسی آسان کاربران به این اطلاعات ،چالش های در حوزه مقالات و مطالب علمی منتشر شده در اینترنت به وجود آمده است و به دلیل اینکه نویسندگی و اظهار نظر بدون هزینه و راحت شده است مطالب زرد بی‌پایه و اساس به صورت قارچ گونه رشد پیدا کرده است. مخصوصاً در کشورهای مانند ایران که نشر علم و تولید محتوا در آن بسیار پایین است باعث شده که مطالب نادرست و بی پایه و اساس در فضای اینترنت گسترش یابد.

خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که گروهی دغدغه انتشار مطالب منبع دار و مستند را دارند و در همین راستا سایتی با نام از همه چی به وجود آورده و نویسندگان این مجله اینترنتی مطالب را از منابع معتبر استخراج کرده و در این سایت قرار می دهد. از همه چیز سایتی علمی، تاریخی و فناوری است که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده و مطالب علمی را به صورت ساده، آسان و کوتاه به مخاطبان خود عرضه می کند.

پیشنهادی:  نقاشی از عمل جراحی که پس از یک قرن حراج می شود

یکی از قسمت های جذاب از همه چی بخش تاریخچه و آیتم اولین های این سایت است. تاریخچه که از نامش پیداست تاریخ موضوعات مختلف و اتفاقات را برای خواننده بازگو می کند و آیتم اولین ها، اولین های هر چیز را به خوانندگان معرفی می کند مثلاً اولین چرخ و فلک جهان چگونه ساخته شده و چه اتفاقی برایش افتاد.

این سایت اینترنتی غیر از مطالب منبع دار خود از عکس های بسیار زیبا و با کیفیت و فیلم های با کیفیت پر شده است و شما می توانید با مراجعه به سایت از همه چی ساعت ها مطالعه کنید ولی همچنان خسته نشوید ما این سایت را به همه افراد توصیه می‌کنیم.

پیشنهادی:  تبدیل واگن قطار قرن نوزدهم به هتلی زیبا/ تصاویر

مطلب پیشنهادی

چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یک شهر کاملا آبی بوده و روزی فراموش نشدنی را …