بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

biography elcin sangu 01 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر و مدل موفق ترکیه ای

بیوگرافی و عکس های الچین سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل موفق ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشم های جذابش جزو یکی از زیباترین زنان دنیا در لیست جهانی BWC است.

چکیده ای از بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر ترکیه

حوزه فعالیت: بازیگری و مدلینگ

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 اگوست سال 1985 در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمده است و اکنون ذر استانبول زندگی میکند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای زیبا و قرمز رنگش و چشم های زیبایی که دارد جزو یکی از زیباترین زنان دنیا در لیست جهانی BWC است.

تحصیلات الچین سانگو

biography elcin sangu 02 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو فارغ التحصیل رشته اپرا از دانشگاه مرسین است

الچین سانگو فارغ التحصیل رشته اپرا از دانشگاه مرسین است و هم زمان با تحصیل به دلیل علاقه شخصی به بازیگری در دوره های بازیگری نیز شرکت کرده است. الچین سانگو پس از حضور موفق در تبلیغات تلویزیونی توانست وارد عرصه بازیگری شود و به یک سوپراستار تبدیل شود.

پیشنهادی:  30 مدل ست لباس دونفره عاشقانه و اسپرت + راهنمای انتخاب ست مناسب

کارنامه هنری الچین سانگو

biography elcin sangu 03 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر سریال روزی روزگاری در نقش ژاله

الچین سانگو پس از گذراندن دوره های بازیگری فعالیت هنری خود را از تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس در تئاتری به نام خاک صحنه برای اولین بار روی صحنه رفت.

اولین نقش آفرینی االچین سانگو در مقابل دوربین تلویزیون بازی در نقش ژاله در سریال روزی روزگاری در سال 2011 است.

با وجود این که او در چندین فیلم و سریال تاریخی بازی های درخشانی کرده است اما شهرت وی بیشتر به سریال عشق اجاره ای در سال 2016 در نقش دفنه بر می گردد.

جدیدترین نقش آفرینی الچین سانگو در سریال جنایی-درام تصادف Carpisma در سال های 2018-2019 است. الچین سانگو در نقش زینب در مقابل کیوانچ تاتلیتوغ در نقش قدیر ایفای نقش کرده است.

سریال تصادف داستان مردی به نام قدیر است که تصمیم میگیرد با یک تصادف رانندگی به زندگی خود پایان دهد و لی چهار ماشین دیگر با چهار زندگی و انسان متفاوت نیز درگیر این تصادف می شوند. در این سریال بازیگرانی دیگری از جمله هاکان کورتاش ، ملیسا آسلی ، الپرن دویماز حضور دارند.

پیشنهادی:  فال روز سه شنبه 6 آبان 1399

الچین سانگو جوایز زیادی در زمینه بازیگری دریافت کرده که از جمله آنها می توانیم به سه جایزه پروانه طلایی اشاره کنیم، او همچنین 20 نامزدی دیگر را هم در کارنامه افتخارات خود دارد.

فعالیت الچین سانگو در مدلینگ

biography elcin sangu 05 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو جوایز زیادی در زمینه بازیگری دریافت کرده است

الچین سانگو از سال 2016 وارد عرصه مدلینگ شد و به دلیل چهره و اندام جذابی که داشت به سرعت توانست در این زمینه پیشرفت کند.

 او با شرکت های مشهوری مانند نسکافه و کوکاکولا همکاری داشته است و همچنین مدل محصولات Elidor و Boyner است.

علاقه مندی های الچین سانگو

الچین سانگو به مسافرت و گردش علاقه بسیاری دارد. او زیاد اجتماعی نیست و ترجیح میدهد در جمع های کوچک و خانوادگی حضور داشته باشد. از نظر او اجتماعی بودن یک کار هست که باید انجامش دهد. الچین سانگو به کتاب خواندن و پیانو زدن هم علاقه دارد و اوقات فراغت خود را با انجام این کارها میگذراند.

پیشنهادی:  نیم تنه و دامن مجلسی | شیک ترین ست لباس نیم تنه و دامن + راهنمای ست کردن

زندگی شخصی الچین سانگو

biography elcin sangu 04 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو و یونس اوزدیکن

درست است که الچین سانگو هنوز مجرد است و به صورت رسمی ازدواج نکرده است ولی او رابطه عاشقانه ای با یونس اوزدیکن دارد. عکس های الچین سانگو با یونس اوزدیکن در اینستاگرام او با ایموجی های عاشقانه وجود دارد.

پس از هم بازی بودن الچین سانگو با باریش اردوچ بازیگر سوئیسی-ترکیه ای در فیلم سینمایی عاشقانه  ”mutluluk zamani” شایعاتی مبتنی بر رابطه او و باریش وجود دارد.

جالب است بدانید که در هنگام اکران این فیلم یونس اوزدیکن دوست پسر الچین سانگو حاضر نشد صحنه های رمانتیک و عاشقانه این فیلم را ببیند و سالن نمایش را ترک کرد.

فیلم های الچین سانگو :

روزی روزگاری (2011)  سایز عشق (2012)  حکایت یک عشق (2013)
 سعید و شورا (2014) سودام آلابورا (2015) عشق اجاره ای (2016)
 تصادف (2018-2019)

 

گالری تصاویر الچین سانگو

biography elcin sangu 06 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو رابطه عاشقانه ای با یونس اوزدیکن دارد

biography elcin sangu 07 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

الچین سانگو مدل محصولات Elidor و Boyner است

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های غمگین تسلیت

عکس نوشته تسلیت فوت اقوام عکس نوشته تسلیت مَرگ یا وفات یا درگذشت در زیست‌شناسی …