بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشم

[ad_1]

مرجان محتشم یکه دهه چهلی وبازیگر سینما و تلویزیون است. مرجان محتشم تو این سال ها جزو بازیگرانی است که کم کار و کم حاشیه است. وی به جز بازیگری طراحی داخلی ساختمان هم انجام می دهد. در ادامه با بیوگرافی مرجان محتشم بیشتر آشنا می شویم.

خلاصه ی بیوگرافی مرجان محتشم

نام: مرجان

نام خانودگی: محتشم

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

زاده: ۱۳ اسفندماه ۱۳۴۸ در ‏تهران

ملیت: ایرانی

بیوگرافی مرجان محتشم

مرجان محتشم زاده ۱۳ اسفندماه ۱۳۴۸در تهران است. او یکی از بازیگران کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران است که سالهاست فعالیت بازیگری ندارد.

شروع فعالیت بازیگری

اولین تجربه بازیگری او در سال 1373 و در سریال حقیقت آیینه بود و بعد از آن به‌ طور حرفه‌ای در سال ۱۳۷۶ با سریال بهشت گمشده به بازیگری خود ادامه داد. ولی در این دو سریال نتوانست به شهرت برسد.

پیشنهادی:  بیوگرافی فاطیما بهارمست + عکس های خانوادگی اش

%name بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشم

شهرت با سریال پس از باران

با بازی در سریال پرمخاطب پس از باران در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی سعید سلطانی در نقش شهربانو در کنار بازیگران مطرحی از جمله کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن و دیگر بازیگران بزرگ توانست به شهرت برسد.

پیشنهاد بازیگری از کارگردانان معروف

پس از بازی خوبش در سریال پس از باران، انبوهی از پیشنهاد ها توسط کارگردانان معروف به دست وی رسید. اما تنها چندتا از آنها را برای ایفای نقش پذیرفت.

بازیگری در سینما

اولین بازی در سینما را در فیلم سینمایی رز زرد در سال 1381 جلوی دوربین رفت.

بازیگر کم حاشیه

مرجان محتشم از بازیگران خوب و بسیار کم حاشیه ایران است و علاقه‌ای به انجام گفتگو با رسانه‌ها یا مجله‌ها و بودن نشان نمی‌دهد.

1604432548 robeka.ir بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشمبازی مرجان محتشم در سریال پس از باران

علت کم کاری بودن

مرجام محشتم می گوید من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافمی که دارم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم.

پیشنهادی:  فال روز شنبه 10 آبان 1399

حضور در مجموعه دورهمی

در دی ماه سال ۱۳۹۶ او در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور پیدا کرد. وی در این برنامه در خصوص عدم فعالیتش گفت: «همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد.

متأسفانه روزهای پایانی سال ۹۱ پدرم و دو سال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد، مدت طولانی را کار نکنم. البته که در این سال‌ها دوران طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم.

 زمان بازگشت به دنیای بازیگری 

در حال حاضر تلاش می‌کنم آرامشم را به دست بیاورم و بعد از زخمی که برای از دست دادن عزیزانم خوردم. دلم می‌خواهد نوشته‎هایم چاپ شود. و فکر می‌کنم زمان آن رسیده تا با نوشته‎هایم با مردم سخن بگویم. شاید برای بازیگری نیاز به زمان دیگری دارم.

1604432559 robeka.ir بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشممرجان محتشم و مهران مدیری

بیماری مرجان محتشم

مرجان محتشم در سال ۱۳۹۱ به یک بیماری سخت ناراحتی کلیه مبتلا شد و در تأمین هزینه‌های خود دچار مشکل شد و در این باره گفت: من حتی در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرارمعاش می‌کنم.

1604432565 robeka.ir بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشممرجان محتشم و کتایون ریاحی در سریال پس از باران

 

گردآوری:بخش بیوگرافی بازیگران روبکا

بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشم

robeka.ir

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته تبریک روز مرد و پدر

[ad_1] عکس نوشته تبریک روز پدر و مرد تبریک روز پدر متن تبریک روز پدر …