خرید خانه در استرالیا | بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در استرالیا

استرالیا؛ مقصدی پر از فرصت‌های عالی برای ایرانیان

کشور استرالیا به دلایل مختلفی همچون اقتصاد پویا و قوی، همواره مورد توجه ایرانیان بوده است. این کشور در طول ۲۶ سال اخیر رشد اقتصادی را به صورت مداوم تجربه کرده است که این مورد نشان‌دهنده‌ قدرت اقتصادی بالای این کشور است. همچنین شرایط درمان و تحصیل در این کشور برای مهاجران بسیار مناسب است و ظرفیت‌های رشد آن‌ها در رشته‌های مختلف فراهم شده است. در این کشور شهرهای بزرگی وجود دارند که نسبت به وسعت خود افراد کمی را در خود جای داده‌اند. همین موضوع باعث می‌شود که امکانات به اندازه کافی برای شهروندان مهیا باشد و کیفیت زندگی آن‌ها به بالاترین حد ممکن برسد. کشور استرالیا قوانین مناسبی را برای مهاجرین در نظر گرفته است و اخذ ویزای استرالیا برای بسیاری از ایرانیان امکان‌پذیر است.

tcvotym 0ivt094fnuy896uyv0c905pt 300x200 خرید خانه در استرالیا | بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در  استرالیا

شرایط خرید خانه در استرالیا برای ایرانیان چگونه است؟

با توجه به مزایای زیادی که زندگی در کشور استرالیا برای ایرانیان دارد، بسیاری از افراد سعی می‌کنند از روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری در این کشور بهره‌مند شوند. برای اینکه شما بتوانید در کشور استرالیا خانه بخرید حتما باید اقامت آن را به دست آورده باشید. در صورتی که هنوز موفق به اخذ اقامت نشده‌اید نمی‌توانید اقدام به خرید خانه در این کشور کنید. اگر مسائل اقامتی شما حل شد، بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در استرالیا خرید ملک خواهد بود. قیمت ملک در این کشور حداقل پنج درصد در هر سال میلادی افزایش پیدا می‌کند که به همین علت جزو گزینه‌های جذاب برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود.

cvi54yunbb4v0yu0yhy9yj45ok 300x200 خرید خانه در استرالیا | بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در  استرالیا

نوع ویزای شما برای  خرید خانه در استرالیا بسیار حائز اهمیت است و ویزاهای توریستی که زیر یک سال اعتبار دارند برای خرید ملک در استرالیا مناسب نیستند. در واقع ویزای شما باید بالای یک سال اعتبار داشته باشد تا موفق به خرید خانه در این کشور شوید. اگر نتوانید تا پایان مدت زمان ویزای خود اقامت دائم را بگیرید، باید خانه خود را بفروشید و به این سرمایه‌گذاری پایان دهید. کسانی که موفق به اخذ دائم اقامت شده‌اند و شهروند استرالیا هستند می‌توانند به راحتی سرمایه‌گذاری خود در این زمینه را دنبال کنند.

پیشنهادی:  فروش عمده روغن زیتون خارجی

شرایط دریافت وام خرید خانه در استرالیا

یکی از فرصت‌های طلایی برای خرید ملک و خانه در استرالیا، وجود وام‌های متعدد است. در واقع شما می‌توانید برای خرید خانه در کشور استرالیا تا نود درصد قیمت خانه را وام بگیرید. البته این وام فقط به مهاجرینی تعلق می‌گیرد که موفق به اخذ اقامت دائم و شهروندی استرالیا شده‌اند. مبلغ این وام به صورت شناور تغییر می‌کند و برای هر کس بر اساس درآمد شخصی او محاسبه خواهد شد. یک فرد می‌تواند نهایتا تا ۶ برابر حقوق سالیانه خود درخواست وام بدهد که بعد از بررسی سایر مدارک با درخواست او موافقت خواهد شد.

به طور مثال اگر کسی سالیانه ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشته باشد، می‌تواند درخواست وام ۶۰۰ هزار دلاری بدهد. البته ناگفته نماند که فرد مابقی قیمت خانه را باید شخصا پرداخت کند. این وام برای شخصیت‌های حقوقی و شرکت‌ها نیز وجود دارد که تا سقف ۶ برابر سود سالیانه به شمار می‌آید. خوشبختانه امکان اجاره ملک در استرالیا برای کسانی که دارای اقامت موقت هستند فراهم است و این افراد می‌توانند از این فرصت برای سکونت موقت خود بهره‌مند شوند.

برای خرید خانه چه هزینه‌هایی باید پرداخت شود؟

حال که با مزایا و شرایط خرید خانه در استرالیا آشنا شدید، باید با هزینه‌های مختلفی که برای شما در پی دارد آشنا شوید. اولین هزینه‌ای که باید خود را برای آن آماده کنید، مبلغ پیش پرداخت خانه خواهد بود. همانطور که گفته شد، تا نود درصد ارزش خانه به شما وام تعلق می‌گیرد و ده درصد مابقی را باید به صورت شخصی پرداخت کنید. هزینه دیگری که در هنگام خرید ملک پرداخت می‌شود،‌ مالیات ملک است که بیشتر آن را با stamp duty می‌شناسند.

پیشنهادی:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

4vkmi509nuy459uyuy49uy 300x200 خرید خانه در استرالیا | بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در  استرالیا

 قوانین مربوط به مالیات در هر ایالت متفاوت است و شما باید قوانین مربوط به ایالت خود را بررسی کنید. بسیاری از خانه‌ها که قیمت کمی دارند شامل stamo duty نخواهند شد. با این حال اگر ارزش ذاتی ملک شما بالا باشد، باید برای پرداخت مالیت آن نیز آماده باشید. هزینه ترنسفر یا انتقال مالکیت، مورد دیگری است که باید آن را پرداخت کنید. خوشبختانه این مبلغ ناچیز است و پرداخت آن بسیار آسان خواهد بود.

زمانی که شما برای دریافت وام تقاضای خود را ثبت می‌کنید، بهتر است که روند اداری کار خود را با کارگزار وام پیش ببرید. کارگزار در انجام مراحل مختلف گرفتن وام درکنار شما است و بعد از اینکه موفق به دریافت وام شدید، مقداری از آن را به عنوان حق الزحمه خود دریافت می‌کند. به غیر از این موارد شما هزینه‌ای به نام بیمه وام بانکی خواهید داشت. این مورد فقط زمانی وجود دارد که مقدار وام بیشتر از ۸۰ درصد ارزش خانه را پوشش دهد. خوشبختانه این مبلغ از روی پول وام کم می‌شود و نیازی نیست که در همان ابتدا هزینه آن را پرداخت کنید.

شرایط اشتغال در استرالیا برای ایرانیان

کشور استرالیا اهمیت زیادی برا حقوق شهروندی انسان‌ها در سراسر جهان قائل است و شرایط کار در استرالیا  برای مهاجران بسیار مناسب است. عواملی همچون ثبات اقتصادی و برخورداری از حقوق و مزایای بالا باعث شده تا استرالیا به یک انتخاب جذاب برای مهاجران تبدیل شود. نکته جالب این است که حتی اگر ویزای شما تحصیلی باشد، می‌توانید در طول هفته بیست ساعت کار کنید تا هزینه‌های مربوط به تحصیل خود را پوشش دهید. تخصص و آگاهی شما در یک شغل اهمیت بسیار زیادی در جذب شما دارد. داشتن مدرک مهارت معتبر می‌تواند تاثیر بزرگی بر روی اشتغال شما در استرالیا داشته باشد. هر ساله لیستی از اداره کار استرالیا منتشر می‌شود که در آن تخصص‌های شغلی مورد نیاز در ای کشور بیان می‌شود. اگر دارای مهارت و تخصصی خاصی هستید می‌توانید پس از مطالعه این لیست برای کار درخواست خود را ثبت کنید.

پیشنهادی:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

popbmykin54uyb98yo35jyp5j 300x200 خرید خانه در استرالیا | بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در  استرالیا

کانگروز؛ همراه شما برای دریافت اقامت و اشتغال استرالیا

اگر نگاهی کلی به آمارها بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که بسیاری از ایرانیان مهاجر کشور استرالیا را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند. شرایط مناسب برای خرید و اجاره خانه در ترکیه و همچنین شرایط شغلی مناسب برای ایرانیان باعث شده تا اقامت در این کشور به یک گزینه جذاب تبدیل شود. البته فراموش نکنید که دریافت اقامت استرالیا مراحل خاص خود را دارد که باید با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

موسسه مهاجرتی کانگروز به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت ایرانیان به کشور استرالیا فعال است. از آنجا که فعالیت‌های موسسه کانگروز به صورت دقیق بر روی استرالیا متمرکز است، تمامی جزئیات مربوط به اقامت استرالیا توسط این موسسه مشخص شده است. چنانچه قصد دارید برای دریافت اقامت و خرید ملک در استرالیا اقدام کنید، بهتر است که در مرحله اول با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. مسلما پس از گرفتن راهنمایی‌های لازم می‌توانید کارهای اداری مربوط به دریافت اقامت را به موسسه کانگروز بسپارید و با خیال آسان مقدمات مهاجرت خود را فراهم کنید.

مطلب پیشنهادی

چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یک شهر کاملا آبی بوده و روزی فراموش نشدنی را …