مبل اقساطی بدون پیش پرداخت بهترین روش خرید مبلمان

3fg c545tch46h مبل اقساطی بدون پیش پرداخت بهترین روش خرید مبلمان

اگر بتوانید به صد سال قبل سفر کنید و با مردمی که در آن زمان زندگی می کرده اند گفتگویی کوتاه کنید و بپرسید به نظرتان در آینده افراد به نظرتان بر روی چه چیزی خواهند نشست قطعا خواهید شنید که مثل ما بر روی این دشکچه ها؛ اما امروزه ما برخلاف نظر اجدادمان در تمامی منازل مبلمان را مشاهده می نمائیم.

مبلمان در طی های اخیر به یکی از پایه های اصلی در دکوراسیون منزل یا محل کار تبدیل شده است و خانواده خرید مبل را یک عمل بسیار ضروری و مهم می دانند. اما مشکل بزرگی بر سد راه خانواده ها قرار دارد قیمت نسبتا بالایی مبلمان است.

قیمت بالایی مبلمان شاید یکی از اصلی ترین مشکل ها در خرید مبلمان است که با وضعیت بداقتصادی کشور و خانواده ها این مشکل رفته رفته بیشتر شده است و با توجه به لحظه ای بودن قیمت ها و درآمد ثابت امکان خرید و یا پس‌انداز مالی کار سختی برای خانواده ها است.

در این میان تولیدکنندگان مبلمان از روش های مختلفی برای حل این مشکل برداشته اند. یکی از بهترین روش ها مبل اقساطی بدون پیش پرداخت است.

ما در این مقاله سعی خواهیم داشت که به این سوال پاسخ دهیم که چرا مبل اقساطی بدون پیش پرداخت بهترین روش خرید مبلمان است؟ روش خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت چه مزایایی برای خریداران و تولیدکنندگان مبلمان دارد؟ پس با ما تا انتهای این مقاله که تحلیل جامع مبل اقساطی بدون پیش پرداخت بهترین روش خرید مبلمان است همراه باشید.

مبل اقساطی یا نقدی کدام بهتر است؟

پاسخ به این سوال که مبل اقساطی یا خرید نقدی مبل کدام روش بهتری برای تهیه یک مبل است کار بسیار سختی است چون عوامل محیطی و سایر عوامل دیگر بر آن تاثیرگذار است ولی ما در این مقاله ای خرید نقدی مبل و یا خرید اقساطی مبل را مقایسه خواهیم کرد.

خرید نقدی مبلمان روش خرید مبل با دردسر زیاد

خرید نقدی مبلمان معمولی ترین روش خرید مبل است. در روش خرید نقدی مبلمان افراد حق انتخاب بسیاری ندارند و تنها خریدشان محدود به مبلغی است که توانسته اند پس انداز نمایند. در این روش متقاضیان خرید مبل با مراجعه حضوری و یا مشاهده وبسایت ها در اولین قدم با فیلتر نمودن مبل ها با بودجه خود حق انتخاب های خود را کاهش می دهند.

پیشنهادی:  روباه صلیبی؛ گونه ای کمیاب با ظاهری خاص(عکس)

خرید مبل به صورت نقدی چند مشکل دیگر نیز دارد، یکی از مهم ترین موارد در خرید نقدی این است که متقاضیان خرید مبل تا مدت ها نخواهند توانست از مبلمان استفاده کنند تا مبلغ پس اندازیشان به یک مبل برسد.

یکی از مشکلاتی بزرگی که خرید مبل به صورت نقدی دارد این است که در شرایطی که بر روی کالاها هیچ ثبات قیمتی وجود ندارد پس خانواده این امکان را ندارند که بتوانند حساب کنند چه زمانی بودجه و پس اندازشان به این نقطه خواهد رسید که بتوانند اقدام به خرید مبل کنند.

این مشکل زمانی حادتر می شود که حقوق و درآمد افراد ثابت مانده باشد. با ثابت ماندن حقوق و با افزایش قیمت کالاها، قیمت مبلمان افزایش می یابد پس سطح پس انداز ماهانه افراد کاهش خواهد یافت و این افزایش قیمت مبل و کاهش سطح پس اندازه ماهانه خرید مبل را به تاخیر می اندازد و یا خریداران مجبور خواهند شد مبلی را که تمایلی به خرید ندارند را خریداری کنند.

مشکلاتی که تا به این لحظه نام برده شد تنها به مشکلات قبل از خرید و تهیه ی بودجه باز می گردد. تعدادی از مشکلاتی که بعد از خرید نقدی مبل ممکن است پیش بیاید؛ یکی از این مشکلات این خواهد بود که به خاطر خرید نقدی مشتری مجبور به خرید مبل با متریال ضعیف کرده باشد که بعد خرید متحمل پرداخت هزینه های گزاف تعمیر بشود.

yt ntybyr مبل اقساطی بدون پیش پرداخت بهترین روش خرید مبلمان

مبل اقساطی راهکاری عالی برای خرید مبلمان

ما مهم ترین مشکلات خرید نقدی را برشمردیم، بسیاری از این مشکلات با خرید اقساطی مبلمان برطرف می شود. اگر بخواهیم مزایای مبل اقساطی را نام ببریم کار بسیار دشواری است و تنها مزیت های مبل اقساطی در مقابل خرید نقدی بیان خواهیم کرد.

اولین مزیتی که مبل اقساطی یا خرید اقساطی مبل دارد این است که افراد این امکان را خواهند داشت که مبل دلخواه خود را انتخاب می کنند این خرید به متقاضیان این فرصت را می دهد که هر مبلی را که مد نظرشان است را تهیه کنند و به راحتی و بدون فیلتر کردن مبلمان شروع به انتخاب مبلمان برای منزل یا محل کار کنند و بی دغدغه مبل خود را خریداری کنند.

پیشنهادی:  کفش ریبوک ساخت کجاست؟ - خرید کفش ریباک

حسن مهم و اصلی خرید یک مبل اقساطی این است که شما از همان لحظه ای که تصمیم به خرید مبل می گیرید با کمترین بودجه بتوانید مبل خود را خریداری کنید و تا زمانی که کل مبلغ را پرداخت می کنید می توانید از مبلمان خود استفاده کنید.

شاید به جرات اگر بخواهیم مهم ترین دلیلی که چرا باید افراد با هر سطح درآمدی از مبل اقساطی خریداری کنند این است که خرید مبل اقساطی به شما کمک می کند که تمام بودجه مالی خود را استفاده نکنید و مقداری از آن را برای کارهای دیگر و یا اتفاقات نگهداری کنید جای این که برای خرید مبلمان از تمام پس انداز خود استفاده کنید.

این مزیت باعث می شود حتی افرادی که توانایی مالی و پس انداز کمی نیز داشته باشند تمام پس انداز خود را استفاده نکنند. علاوه بر این خریداران مبل این امکان را خواهند داشت با توجه به حداقل سالی یکبار حقوق مبلغ پرداختی به نسبت حقوقشان کاهش پیدا کرده و راحت تر مبلغ اقساط را پرداخت کنند.

خریداران مبل اقساطی این امکان را خواهند داشت که مبلی که خریداری می کنند با متریال مناسب خریداری کنند و دیگر نگرانی بابت هزینه های اضافی تعمیرات را نداشته باشند و تا مدت ها که قصد تعویض مبلمان خود را بگیرند از یک مبل سالم استفاده کنند.

نکته دیگر که می توان برای مبل اقساطی ذکر کرد که شما با خرید مبل اقساطی با کیفیت اگر خیلی سریع هم تصمیم به فروش آن بگیرید، مبلغ قابل توجهی از پول خود را از سمساری ها باز پس بگیرید حتی با افزایش قیمت مبلمان ممکن است پولی که از فروش مبل خود به دست می آورید با پولی که صرف خرید اولیه مبل کرده اید برابری کند.

t5j tyjyr مبل اقساطی بدون پیش پرداخت بهترین روش خرید مبلمان

مبل اقساطی بدون پیش پرداخت، محبوبترین روش خرید قسطی مبلمان

در بین روش های اقساطی، خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت محبوبترین روش خرید مبلمان است. این خرید علاوه بر این که تمام مزایای مبل اقساطی را دارا است؛ به خریداران این امکان را خواهد داد هر لحظه که قصد خرید مبل داشته باشند مبل خود را سفارش دهند.

مبل اقساطی بدون پیش پرداخت همچنین به خریداران مبل این امکان را خواهد داد که اگر قصد خرید وسیله ای دیگر نیز دارند بتوانند با پس انداز خود این کار را انجام دهند.

پیشنهادی:  کشف سنگ‌نگاره‌های چندهزارساله در اسکاتلند

داشتن پس انداز در این زمان که شرایط اقتصادی دچار مشکل است بسیار مهم است و افراد می توانند با حفظ پس انداز خود و حتی کسب سود جزئی از سرمایه گذاری های خود مبل خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. این ویژگی خرید اقساطی مبل بدون پیش پرداخت باعث شده است که در بین جامعه دچار محبوبیت بیشماری شده باشد.

اما یک شیوه ی دیگر فروش مبلمان نیز وجود دارد که انجام این شیوه چندین چالش به همراه دارد ولی برای خریداران مبل بسیار فوق العاده است که این شیوه مبل اقساطی بدون پیش پرداخت و کارمزد است.

چالش های این روش به خاطر این است که فروشنده باید تولیدکننده بزرگ و مطرح باشد تا بتواند قیمتی که برای مبل خود به پائینتر از سایر فروشندگان باشد که باعث شود با فروش روزانه بالا دیگر نیازمند این نباشد که از خریداران کارمزدی بابت اقساط بگیرد. یکی از گالری هایی که فروش خود را به این صورت انجام می دهد، گالری مبل سید کاشان است.

گالری مبل سید کاشان یکی از تولیدکنندگان مطرح مبلمان در ایران است. گالری مبل سید علاوه بر تولید انواع مبلمان و سرویس خواب در کاشان همواره سعی داشته است که قدمی کوچک در راستای رفاه حال هموطنان عزیز برداشته باشد به همین خاطر همواره سعی کرده قیمت محصولات خود با ارزان ترین قیمت به فروش برساند.

گالری مبل سید کاشان در طی چندسال اخیر که وضعیت اقتصادی بسیار بد شده است سعی کرده است با ایجاد طرح مبل اقساطی بدون پیش پرداخت همراه با عدم دریافت کارمزد به فروش برساند. در طرح مبل اقساطی بدون پیش پرداخت گالری مبل سید شما از پرداخت مبلغ کارمزد و پیش پرداخت راحت هستید تازه نیاز به تهیه ضامن هم نیست و تنها با پرداخت چک می توانید مبل خود را خریداری کنید.

مبل سید کاشان همچنین با تولید متنوع مبلمان که شامل مبل راحتی، مبل چستر، مبل کلاسیک و سلطنتی می شود و همچنین تولید سرویس خواب کلاسیک و مدرن و حتی انواع ناهارخوری تمام مبلمان مورد نیاز جهیزیه را فراهم کند. گالری مبل سید همچنین طرح های ویژه ای برای فرهنگیان و بازنشستگان در نظر گرفته است.

مطلب پیشنهادی

چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یک شهر کاملا آبی بوده و روزی فراموش نشدنی را …