کفش ریبوک ساخت کجاست؟ – خرید کفش ریباک

کفش و کتانی ریبوک (ریباک) در چند سال اخیر مورد توجه ورزشکاران سراسر دنیا قرار گرفته است. کفش ریبوک چندین سال اسپانسرینگ اصلی تیم ملی انگلیس را بر عهده داشت و به همین دلیل این کمپانی در بریتانیا محبوبیت زیادی به دست آورده است. برند ریبوک نیز همانند سایر برندهای مطرح جهان در این حوزه، صاحب قدمتی طولانی و پرآوازه میباشد. به همین دلیل در ادامه متن گوشه‌هایی از تاریخ این کفش را بازگو خواهیم کرد.

irgjoiv5jnho854yjhojh 300x200 کفش ریبوک ساخت کجاست؟   خرید کفش ریباک

تاسیس برند کفش ریبوک

در اواخر قرن 18 میلادی خانواده فاستر تصمیم گرفتند که یک کارگاه کوچک در زمینه تولید کفش راه اندازی کنند. این خانواده با سرمایه‌ی کمی که داشتند موفق شدند تا وسایل مورد نیاز برای تولید کفش را خریداری نموده و با اضافه کردن چند کارگر، کسب و کار خود را در زمینه ساخت کفش راه اندازی کنند. بعد از گذشت مدتی خانواده فاستر ریباک تصمیم گرفتند تا کتانی‌های مقاوم برای ورزشکاران تولید کنند. اما این کار با آغاز جنگ جهانی اول هم‌زمان شد و پیدا کردن مواد اولیه برای تولید کتانی‌های با کیفیت و بادوام سخت شد. به همین دلیل خانواده فاستر ریباک تصمیم گرفتند تا تغییراتی را در کفش‌های خود انجام دهند.

ایده جالب این شرکت در تغییر فرم کتانی‌ها باعث شد تا استقبال ورزشکاران انگلیسی بیشتر شود تا اینکه آن‌ها توانستند در المپیک تابستانی 1924 پاریس، برای کشور خود افتخار کسب کنند. زمانی که ورزشکاران انگلیسی توانستند در المپیک درخشش خوبی داشته باشند، نگاه‌ها به سوی شرکت فاستر جذب شد. این شرکت با افزایش فروش و کسب سرمایه در این مدت، به فکر گسترش کسب و کار خود در جهان افتاد.  برند فاستر چند کارخانه تولیدی کفش دیگر در ماساچوست راه اندازی کرد و بعد از مدت کوتاهی توانست فروشگاه‌های فیزیکی را در سراسر کشور رونمایی کند. بعداز گذشت چندین سال از فوت فاستر موسس، نوه‌های موسس، ریاست این کمپانی بزرگ را به عهده گرفتند.

پیشنهادی:  روند اجاره ماشین از گذشته تاکنون

نوه‌های فاستر در اواخر سال 50 میلادی تصمیم گرفتند تا نام شرکت خود را تغییر دهند. به همین خاطر پیدا کردن نامی برای شرکت که در سراسر جهان شنیده شودو تلفظ آن برای اکثر افراد در  زبان‌های مختلف راحت باشد، کار دشواری بود. اما آن‌ها توانستند اسم ریباک که به معنی آهو بود پیدا کنند این نام برگرفته از دیکشنری نیز بود. شرکت ریباک در سال 2006 با شرکت آدیداس ادغام گردید. آدیداس با خرید سهام ریباک اعلام کرد که فناوری‌های روز خود را با محصولات ریباک ادغام میکند. همچنین بازارهای هدف این دو شرکت نیز باهم ادغام شدند. کتانی‌های ریباک با برند معروف خود ساخته میشودو به علت کیفیت بالای این محصول و سادگی آن محبوبیتش در بین افراد بیشتر شده است.

34oltjmv9i6yj4n906vjh 300x112 کفش ریبوک ساخت کجاست؟   خرید کفش ریباک

اولین کفش کتانی ریباک

پیشنهادی:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

با افزایش رشد فروش کتانی ریباک در دهه 60 میلادی، یکی از سرمایه گذاران بزرگ این کمپانی تصمیم گرفت تا بازار هدف این شرکت را افزایش دهد. این فرد که پائول فریمن نام داشت موفق شد تا یک مجوز حضور برای برند ریباک در نمایشگاه بین المللی بگیرد. به همین دلیل با حضور ریباک در این نمایشگاه و معرفی چند مورد از محصولات خود، موفق شدند تا چند مدل از کتونی‌های خود را به فروش برسانند. در ابتدا کار نام این مدل از کفش‌ها (Free Style) بود. برای دیدن کتونی‌های ریبوک روی خرید کفش مردانه ریبوک کلیک کنید.

با ابتدای  دهه 80 میلادی، کسب و کار کمپانی ریباک به شدت زیاد شد و برخی از آمارها از فروش بالای یک میلیون خبر میدادند. با شروع شدن این دهه، کمپانی ریباک در اقدامی شگفت انگیز توانست اولین کفش مخصوص زنانه را تولید و به فروش برساند. با تولید این محصول سهام این برند بیشتر از رغیب خود یعنی شرکت نایک شد. کفش های زنانه ریبوک را در لینک خرید کفش زنانه ریبوک ببینید.

اما با شروع دهه 90 میلادی مشکلات زیادی گریبان این شرکت را گرفت، و این شرکت طی مدتی تولید کتانی خود را کم کرد.

regjvo8yhb39yjnyio 300x200 کفش ریبوک ساخت کجاست؟   خرید کفش ریباک

همکاری ریباک با ورزشکاران

در آن سال‌ها ریباک توانست کفش Ventilator به بازار جهانی معرفی کند. در همان زمان، پائول فریمن دوباره تلاش کرد تا این برند را به حضوری قوی در ورزش بسکتبال بکشاند. به همین دلیل کمپانی ریباک با برخی ستاره‌های آن سال زمان NBA یعنی اونیل قراردادی رسمی برای تبلیغ کفش خود به امضا رساند.

پیشنهادی:  انواع تلویزیون های موجود در بازار با وضوح تصویرعالی در سال 2022

با آغاز تبلیغات گسترده در ورزش بسکتبال، کمپانی ریباک تصمیم گرفت که در ورزش هاکی نیز فعالیت خود را آغاز کند. به همین دلیل شرکت ریباک تصمیم گرفت بیش از 10 مدل متفاوت از کفش‌های مخصوص هاکی را به بازار جهانی عرضه کند.

خرید و قیمت کفش ریباک

اما طولی نکشید که مسئولان این برند متوجه شدند که قرار دادهایی که با برخی ستارگان ورزشی بسته‌اند باعث میشود که تراز مالی بالانسی نداشته باشند. و به همین دلیل تصمیم گرفتند که تبلیغات خود را کاهش دهند که این کار برروی سهام برند تاثیر منفی گذاشت. اما با شروع قرن21، کمپانی ریباک با ستاره تنیس یعنی ویلیامز قراردادی جدید را به امضا رساند  که موجب شد ویلیامز در مسابقات جهانی و حتی المپیک از این برند استفاده کند.

امروزه کتانی برند ریباک از فروش مناسبی  برخوردار است. این کتانی‌ها توسط ورزشکاران برتر انگلیسی نظیر ریو فردیناند نیز مورد استفاده قرار گرفته است که موجب پیشرفت این شرکت در زمینه تولیدات شده است. انواع کفش و کتونی اسپورت ریبوک را با تنوع بالا و رنگبندی های مختلف را در فروشگاه آنلاین شیک استایل تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یک شهر کاملا آبی بوده و روزی فراموش نشدنی را …