راه حل کنترلرهای ویدیو وال

wfv wgetgh rbyhty راه حل کنترلرهای ویدیو وال

با توسعه فناوری اطلاعات در سراسر جهان، استفاده از روش های مدیریت متمرکز فناوری اطلاعات برای هماهنگی بیان تعاملی متمرکز اطلاعات، کار مدیریت را دقیق تر و مؤثرتر می کند و خدمات راحت تر و کارآمدتر می شود. سیستم نمایش صفحه بزرگ پیشرفته ترین دیوار ویدئویی در حال حاضر است و سیستم کنترل متمرکز و نمایش اطلاعات تصویر فوق HD به طور گسترده در زمینه های مختلف تولید اقتصادی ملی چین استفاده شده است.

 

1.  محدوده برنامه ویدیو وال

سیستم کنترل ویدئو وال به طور گسترده در سالن های نمایشگاه، اماکن ورزشی، مراکز خبری، استودیوهای تلویزیونی، ایستگاه های هواشناسی، ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، میدان های سرگرمی، مراکز فرماندهی عملیات نظامی، سیستم های فرماندهی ترافیک، سیستم های فرماندهی امنیت عمومی 110، توزیع نیرو، دیسپاچینگ کنترل سیل، مراکز خرید، بانک ها، تبلیغات در فضای باز، اتاق های کنترل و غیره

 

2.  عملکرد اصلی و شرایط فنی کنترلر ویدیو وال

ویژگی های اصلی کنترلر ویدیو وال:

 

(1).  دریافت اطلاعات

کنترلر ویدئو وال نه تنها باید VGA، RGB، اطلاعات کامپیوتر شبکه را دریافت کند، بلکه سیگنال های صوتی و تصویری باند پهن را نیز دریافت می کند و می تواند در صورت نیاز تبدیل اطلاعات مناسب را انجام دهد.

(2).  نمایش اطلاعات

کنترلر ویدیو وال می تواند اطلاعات به اشتراک گذاشته شده را در قالب چند رسانه ای منتشر کند و می تواند اطلاعات موقعیت، متن، جدول و تصویر ویدئویی را در حالت های مختلف با توجه به قسمت های تقسیم شده نمایش دهد. وضعیت مورد نیاز واضح، کیفیت بالا، وضوح بالا و نمایش متن و تصویر واضح و پایدار است.

(3).  پیش نمایش، دوربین و سوئیچ

برای اطمینان از صحت و کیفیت اطلاعات نمایش پروجکشن، سیستم باید دارای یک عملکرد پیش نمایش برای پیش ممیزی تصویر باشد. برای استخراج تصاویر ویدئویی از مکانیسم کنترل مدیریت باید یک دوربین فیلمبرداری در سالن نمایش نصب شود. سیستم باید دارای عملکرد نمایش سوئیچ باشد تا نیازهای نمایش اطلاعات چند کاناله را برآورده کند.

(4).  تماس ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو وال می تواند از تجهیزات نظارت، پیش نمایش، سوئیچینگ، ارتباط و کنترل ترمینال برای حفظ ارتباط تصویری با طرف های مربوطه استفاده کند و می تواند در هر زمان تماس ویدئو کنفرانس برقرار کند.

(5).  تماس ویدئو کنفرانس

صفحه نمایش دیواری تصویری می تواند از تجهیزات نظارت، پیش نمایش، سوئیچینگ، ارتباط و کنترل ترمینال برای حفظ ارتباط ویدئویی با طرف های مربوطه استفاده کند و می تواند در هر زمان تماس ویدئو کنفرانسی برقرار کند.

 

ابتدایی ترین شرایط فنی که یک کنترلر ویدیو وال باید داشته باشد:

با توجه به پایداری سیستم، دستگاه پردازش تصویر و فیوزر لبه از فناوری معماری سخت افزاری کامل استفاده می کنند، بدون CPU و سیستم عامل، عدم پشتیبانی از سیستم عامل، روشن شدن، پایداری بالا، بدون خطر ابتلا به ویروس، زمان شروع کمتر از 20 است. ثانیه، پردازش موازی چند اتوبوس، پردازش قدرتمند.

پیشنهادی:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

می تواند به طور مداوم به مدت 24 ساعت و 365 روز کار کند. هر گونه قطع برق هیچ آسیبی به سیستم وارد نمی کند.

ورودی ها و خروجی ها، هر فیوز لبه حداقل 4 ورودی سیگنال RGB، سه ورودی ویدئو کامپوزیت را پشتیبانی می کند.

این سیستم می تواند سیگنال های RGB را با وضوح حداقل 3072 × 1536 وارد کند

فیوزر لبه کنترل اتصال، تولید فیوژن، تولید باند جانبی، تقسیم‌بندی تصویر، سوئیچینگ سیگنال ماتریسی و سایر عملکردهای ضروری را یکپارچه می‌کند.

صفحه نمایش بزرگ می تواند هفت پنجره را به طور همزمان نمایش دهد. هر پنجره را می توان آزادانه در اندازه و موقعیت تغییر داد. پنجره را می توان به طور کامل نمایش داد، روی هم قرار داد، بزرگنمایی کرد و کشیده شد، و پنجره سیگنال VGA و پنجره سیگنال ویدئویی را می توان به صورت تصادفی روی هم قرار داد.

 

با توجه به راحتی کاربر، سیستم می تواند 32 صحنه آشنا را از قبل حفظ کند.

فیوزر لبه از تصحیح منحنی تک پیکسلی پشتیبانی می کند و از توابع تصحیح منحنی و ذوزنقه ای گرافیک (سفارشی) پشتیبانی می کند.

با توجه به اینکه پروژکتور پس از استفاده طولانی مدت رنگی خواهد داشت، لازم است فیوز لبه ای وظیفه تنظیم رنگ پروژکتور را داشته باشد.

با توجه به اینکه مرکز کنترل و تجهیزات در یک اتاق نیستند، فیوز لبه باید دارای پیش نمایش سیگنال و نظارت از راه دور باشد.

 

سه انتخاب کنترلر ویدئو وال

 

(1)  کنترل کننده ماتریس

کنترلر ماتریس برای تغییر سیگنال ورودی RGB یا ویدیو به هر مسیر خروجی و مستقیماً به پروژکتور برای نمایش استفاده می شود. اتصال سخت به عملکردهای پروژکتور برای رسیدن به اتصال متکی است، سرعت تصویربرداری سریع است و سرعت سوئیچ سیگنال کنترل کننده ماتریس نیز سریع است. بنابراین، اتصال سخت برای مواردی که نیاز به تغییر مکرر حالت نمایش وجود دارد، مناسب است. تعداد کانال های سیگنال ورودی کنترلر ماتریس باید با توجه به تعداد منابع سیگنال تعیین شود و تعداد کانال های سیگنال خروجی نباید کمتر از تعداد پروژکتورها باشد. معمولاً کنترلر ماتریسی دارای دو نوع حالت سوئیچینگ است: کنترل پنل و فرمان پورت سریال RS-232. از این رو، اینکه آیا محصول می تواند کد دستوری پروتکل ارتباطی را ارائه دهد بسیار مهم است، که شامل این می شود که آیا کنترل کننده ماتریس می تواند مشکل کنترل رایانه را متوجه شود یا خیر. برای اطمینان از کیفیت انتقال تصویر، پهنای باند سیگنال آنالوگ باید بیش از 300 متر باشد. امپدانس ورودی باید با منبع مطابقت داشته باشد تا نمایش تصویر ثابت شود. این پارامترها گاهی اوقات باید با اشکال زدایی تعیین شوند.

 

(2) کنترلر ویدیو وال

علاوه بر CPU، حافظه، رابط ورودی و خروجی و سیستم عامل ایستگاه کاری گرافیکی استاندارد، کنترلر ویدیو وال همچنین دارای رابط های ورودی و خروجی ویدیویی چند کاناله و RGB است. این می تواند سیگنال های ویدئویی خارجی و آنالوگ RGB مختلف را دیجیتالی کند و آنها را در دستگاه تصویربرداری تصویر کند. و سپس به سیگنال خروجی آنالوگ به صفحه نمایش بزرگ تبدیل می شود، و می توان آن را آزادانه روی صفحه نمایش بزرگ جابجا کرد، بزرگ کرد و کوچک کرد تا به اتصال یکپارچه با هر اندازه ای در سراسر صفحه نمایش و چندین پنجره، به عنوان انعطاف پذیر و راحت برای کار در یک صفحه نمایش بزرگ پنجره بزرگ این فرآیند را دوخت نرم نیز می‌نامند و به کنترل‌کننده ویدئو وال، کنترل‌کننده دوخت نرم نیز می‌گویند.

پیشنهادی:  استفاده از چاپ سه بعدی در طراحی لوله داربست

 

کنترلر ویدیو وال گزینه های اتصال و عملکرد انعطاف پذیر را برای نمایش گرافیکی با صفحه نمایش بزرگ فراهم می کند. این یک انتخاب ایده آل برای مواردی است که پنجره های زیادی وجود ندارد (4-6) و فقط محتوای نمایش را تغییر می دهد و حالت دوخت را تغییر می دهد. با توجه به تغییر حالت اتصال، کنترلر نیاز به انجام عملیات تبدیل و محاسبه بر روی هر پنجره دارد. لازم است پروژکتور را مجدداً همگام کنید، با اشغال منابع سیستم و زمان پردازش گسترده، به طوری که زمان تعویض طولانی باشد، و برخی از آنها به 1 دقیقه می رسد. در برنامه‌هایی با وضوح خروجی بالا، پنجره‌های باز زیاد و تعویض مکرر، زمان تعویض و باز شدن پنجره طولانی‌تر می‌شود و نمایش ویدیو متحرک می‌شود. در یک مرکز مدیریت بزرگ، تعداد منابع سیگنال به طور چشمگیری از تعداد پنجره های قابل باز شدن بیشتر است. اغلب لازم است که حالت نمایش و تغییر حالت ها را تغییر دهید. بنابراین، شما باید یک کنترلر قدرتمندتر انتخاب کنید. با توجه به احساس عمومی، تعداد پنجره ها نباید از 10 بیشتر شود. بنابراین، دوخت نرم برای مواردی که سوئیچ منبع سیگنال کم است، مناسب است. سیستم نمایشگر صفحه نمایش بزرگ کنترل کننده متمرکز یک سیستم پیچیده است که چندین دستگاه رسانه را یکپارچه می کند. این یک انتخاب عالی برای کنترل متمرکز در کارکنان رهبری، اتاق کنترل صفحه نمایش و صندلی های نظارت است. سیستم نمایشگر صفحه نمایش بزرگ کنترل کننده متمرکز یک سیستم پیچیده است که چندین دستگاه رسانه را یکپارچه می کند. این یک انتخاب عالی برای کنترل متمرکز در کارکنان رهبری، اتاق کنترل صفحه نمایش و صندلی های نظارت است. سیستم نمایشگر صفحه نمایش بزرگ کنترل کننده متمرکز یک سیستم پیچیده است که چندین دستگاه رسانه را یکپارچه می کند. این یک انتخاب عالی برای کنترل متمرکز در کارکنان رهبری، اتاق کنترل صفحه نمایش و صندلی های نظارت است.

 

(3)  کنترل کننده متمرکز

این یک میان افزار است که انواع دستگاه های رسانه ای را کنترل می کند، مجهز به سخت افزار کامپیوتر و سیستم عامل اختصاصی، با قابلیت آپلود برنامه های کامپیوتری استاندارد، آپلود برنامه های مهندسی صفحه لمسی، به روز رسانی سیستم عامل ها و نوشتن برنامه های کنترلی. برای انتخاب کنترل کننده متمرکز، ابتدا شیء کنترل و ویژگی های کنترل باید به وضوح تعریف شوند. در سیستم نمایش صفحه بزرگ، به طور کلی لازم است که کنترل سیگنال‌های RGB، تصویری و صوتی، تغییر کنترل چراغ‌ها، پرده‌ها، دوربین‌ها و منابع تغذیه، و کنترل پخش روی DVD، VCD و دک‌ها و بر همین اساس تغییر داده شود. RS را انتخاب کنید. -232 کنترل برنامه پروتکل، کنترل سوئیچ رله، یک کنترل کننده متمرکز برای رابط خروجی مادون قرمز. در مرحله دوم، ترمینال کنترل باید انتخاب شود. معمولا، صفحه نمایش لمسی سیمی و بی سیم به عنوان پایانه های کنترل انتخاب می شوند و کنترل کننده متمرکز باید یک رابط ورودی برای دریافت دستورات RS-232 و سیگنال های رادیویی داشته باشد. یک کنترل کننده متمرکز عالی نه تنها باید دارای تعداد زیادی پایگاه داده کد کنترل تجهیزات استاندارد باشد، بلکه باید برای گسترش تجهیزات نیز آماده باشد. همچنین باید یک دستگاه یادگیری هوشمند باشد که بتواند به سرعت دستورات کنترل دستگاه های کنترل از راه دور را یاد بگیرد و کمبود پایگاه های داده را تکمیل کند.

پیشنهادی:  با معروف ترین ورزش جزایر قناری آشنا شوید/تصاویر

طراحی سیستم صفحه نمایش بزرگ ادغام یکپارچه / فرآیند طراحی سیستم نمایشگر بزرگ در واقع یک فرآیند یکپارچه سازی سیستم است که بر اساس نیازهای صنایع مختلف، انتخاب معقول از انواع فناوری ها و محصولات، بهترین پیکربندی نرم افزارهای مختلف است. و منابع محصول سخت افزاری در یک راه حل یکپارچه کامل ترکیب می شوند که نیازهای کاربردی خاص هر یک از صندلی های سازمان مدیریت را برآورده می کند.

بر اساس مجموعه ای جامع از داده ها برای تسلط بر پیکربندی، نصب و روش های آزمایش محصولات انتخاب شده، همراه با پس زمینه استفاده واقعی، نمودار ساختار سیستم، چیدمان تجهیزات، طرح بندی تجهیزات عمودی، نمودار اتصال کابل، نمودار پردازش مکانیکی، سیگنال را ترسیم کنید. مقایسه نام پس از مذاکره کامل اطلاعات فنی جدول و سایر بخش ها با واحد ذیصلاح کسب و کار و واحد کاربری، طرح نهایی طراحی مشخص می شود.

 

فرآیند طراحی سیستم نمایشگر بزرگ، فرآیند یکپارچه سازی سیستم است. بر اساس نیازهای صنایع مختلف، انتخاب‌های معقول برای فناوری‌ها و محصولات متعدد، پیکربندی بهینه منابع محصول نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متعدد و ترکیب آن‌ها در یک راه‌حل یکپارچه کامل است که نیازهای کاربردی خاص هر یک از صندلی‌های سازمان مدیریت را برآورده می‌کند.

برای مشاهده و خرید انواع ویدو وال ها به سایت ای اس آی لایت مرجع وارد کننده بهترین برندهای ویدئو وال در ایران مراجعه نمایید و بابت قیمت ویدئو وال ها حتما و استعلام های لازم با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

مطلب پیشنهادی

چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یک شهر کاملا آبی بوده و روزی فراموش نشدنی را …