قوانین ست کت کرم مردانه با شلوار، پیراهن، کفش و کراوات

0bec39d7 df26 4014 b158 b5f06a1e1390 قوانین ست کت کرم مردانه با شلوار، پیراهن، کفش و کراوات

انتخاب کت کرم از انتخاب‌هایی است که افراد متفاوت و منحصر به فرد به سراغ آن می‌روند. در واقع تمامی افراد در کمد خود یک کت کرم ندارند و اغلب آن‌ها از رنگ‌هایی همچون خاکستری و مشکی استفاده می‌کنند. در نتیجه اگر کت کرم را به‌عنوان لباس مردانه برای استایل جدید انتخاب کرده‌اید، ظاهری متفاوت و از همه مهمتر شیک خواهید داشت. البته به شرطی که با قوانین ست کت کرم مردانه با شلوار، پیراهن، کفش و کراوات آشنا باشید.

نکات مهم ست کردن کت کرم مردانه

اگر با نکات مهم ست کردن این لباس مردانه آشنا شوید و آن‌ها را رعایت کنید، از استفاده فراوانی که می‌توانید از کت کرم داشته باشید، متعجب خواهید شد. در واقع شاید این کت را تنها برای مناسبت یا قرار خاصی خریده باشید، اما با رعایت این نکات می‌توانید آن را در جاهای مختلفی استفاده کنید.

ایجاد کنتراست

به طور کلی برای افزودن زیبایی و جذابیت کت کرم بهتر است به سراغ رنگ‌هایی با ایجاد کنتراست بروید. به عبارتی باید علاوه‌بر ایجاد تعادل بین کت و شلوار، یک کنتراست و تضاد خاص وجود داشته باشد که موجب به چشم آمدن کت شود. در واقع توجه افراد را به رنگ خاص کت جلب کنید.

توجه به نوع کت

اگر می‌خواهید یک استایل عالی با کت کرم مردانه داشته باشید، نباید آن را با هر نوع شلوار و کراواتی بپوشید. حتی در بعضی موارد باید از بستن کراوات هم دوری کنید. در واقع باید در ابتدا به نوع کت خود توجه کنید. سپس بر اساس آن یک شلوار، کمربند و کراوات متناسب را انتخاب نمایید.

پیشنهادی:  لبخند شیرین حیوانات به بهانه روز جهانی خنده

برای مثال انواع کت شامل مواردی همچون کت کرم اسپورت، رسمی و کژوال است. با توجه به اینکه نوع کت شما کدام یک از این سه مورد است، باید سایر لباس‌‌های مشابه را هم انتخاب کنید.

محل استفاده

پیش از آنکه از قوانین ست کت کرم مردانه اطلاع پیدا کنید، محل استفاده از کت را در نظر بگیرید. برای مثال آیا می‌خواهید آن را برای یک قرار کاری مهم استفاده کنید یا یک قرار دوستانه و عاشقانه در رستوران؟ حتی ممکن است بعضی از افراد قصد استفاده از این کت در مراسمی همچون خواستگاری را داشته باشند. پس باید استایل کلی خود را بر این اساس بچینید.

استایل با کت کرم مردانه

برای اینکه بهترین ست کت کرم مردانه را به دست آورید، باید به جزئیات دقت کنید. این جزئیات، کل استایل شما از کفش تا کراوات را شامل می‌شود. در نتیجه هر یک را جداگانه بررسی می‌کنیم.

7acde05b 6c95 4bf0 99fa 5847933eb6be قوانین ست کت کرم مردانه با شلوار، پیراهن، کفش و کراوات

شلوار

شاید در ابتدا انتخاب شلوار برای کت کرم مردانه انتخاب دشواری به نظر برسد. اما در واقع دست بازی برای انتخاب در این زمینه دارید. تعدادی از گزینه‌های شیک شامل این موارد هستند:

• شلوار جین: شلوار جین مردانه شلواری است که همه جوانان حداقل چند مدل آن را در کمد دارند. شاید فکر کنید که این شلوارها تنها مناسب تی‌شرت و پیراهن هستند و کت مردانه به چیز خاص‌تری نیاز دارد. اما اگر به یک قرار ملاقات دوستانه، میهمانی دورهمی یا برای انجام امور روزانه به بیرون از خانه می‌روید، ترکیب کت کرم با شلوار جین می‌تواند ترکیبی استثنایی ایجاد کند.

پیشنهادی:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

• شلوار طوسی و زرشکی: اگر می‌خواهید کمی کژوال یا مینیمال به نظر برسید و برای مثال برای انجام کار اداری یا یک ملاقات کاری منزل را ترک می‌کنید، شلوار پارچه‌ای طوسی و خاکستری یا حتی زرشکی انتخاب معقولانه‌ای است.

• شلوار خاکی: اگر قصد حضور در مراسم، جشن و یا عروسی را دارید، این لباس مردانه را با یک شلوار خاکی رنگ ست کنید.

• شلوار همرنگ: در صورت برگزاری مراسم خاصی برای خود، برای مثال برای حضور در مراسم خواستگاری، نامزدی، عقد یا حتی جشن تولد خود، می‌توانید کت کرم را با یک شلوار همرنگ ست کنید و بدرخشید.

• شلوار مشکی: ترکیب رنگ کرم و مشکی ترکیبی عالی است که هیچ‌وقت تکراری و خسته‌کننده نخواهند شد. می‌توانید کت کرم مردانه را با یک شلوار مشکی ساده تکمیل کنید و در هر جایی بپوشید.

پیراهن

درست مانند شلوار، برای انتخاب پیراهن مردانه برای کت کرم هم انتخاب‌های متنوعی پیش روی شما است. در واقع این کت از آن دسته لباس مردانه است که استایل آن با هر چیزی جذابیت خود را دارد. این موارد تعدادی ایده زیبا برای پیراهن با کت کرم مردانه هستند:

• پیراهن رسمی: در صورت شرکت در یک مراسم، جشن یا ملاقات رسمی، یک پیراهن رسمی و کلاسیک همچون پیراهن ساده سفید انتخاب کنید.

• پیراهن نیمه‌رسمی: اگر می‌خواهید کت کرم خود را برای یک میهمانی، قرار ملاقات و یا دورهمی بپوشید، یک پیراهن نیمه‌رسمی همچون پیراهنی راه‌راه را با شلوار کتان و کت خود ست کنید.

پیشنهادی:  مشکلات طلاق به حیوانات خانگی هم رسید

• پیراهن اسپورت: در صورتی که به اسپورت و جوان به نظر رسیدن علاقه دارید، یک پیراهن طرح‌دار یا چهارخانه انتخاب کنید. البته بهتر است از آن در مراسم‌های رسمی استفاده نکنید.

72b37125 81fd 4f5c ab60 d00e84301b08 قوانین ست کت کرم مردانه با شلوار، پیراهن، کفش و کراواتکفش

با توجه به نوع کت و شلوار خود در کنار در نظر گرفتن محل استفاده و نوع مراسم، یکی از کفش‌های زیر انتخاب کنید:

• کفش رسمی: در صورتی که در مجلس یا مراسم خاصی حضور پیدا می‌کنید و کت و شلوار شما رسمی است، کفشتان هم حتماً باید رسمی باشد. کفش رسمی به رنگ قهوه‌ای تیره یا مشکی بهترین انتخاب است.

• کفش کژوال: اگر استایلتان رسمی نیست، کفشتان هم نباید رسمی باشد. پس یک لوفر یا کالج ساده را با رنگ مشکی، سورمه‌ای یا قهوه‌ای روشن انتخاب کنید.

• کتونی: کمتر کسی به سراغ استایل کت با کتونی می‌رود. اما اگر کت کرم شما از نوع اسپورت است، می‌توانید آن را با یک کتونی سفید ست کنید.

کراوات

برای ست کردن کراوات با کت کرم مردانه به سراغ مدل‌هایی با رنگ سبز، زرشکی، طلایی، خاکستری، مشکی و یا سورمه‌ای بروید. در مجموع به خاطر داشته باشید که بهتر است رنگ کراوات از رنگ لباس مردانه پررنگ‌تر و تیره‌تر باشد.

کلام پایانی

در انتها سعی کنید که تناسب را بین رنگ‌ها ایجاد کرده و از چندین رنگ مختلف استفاده نکنید. همچنین به رسمی و غیررسمی بودن لباس مردانه توجه داشته باشید. در انتها با افزودن یک ساعت ساده طلایی یا نقره‌ای هم می‌توانید استایل را برای ست کت کرم تکمیل کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

جلسه اول لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی برای حذف و کاهش موهای زائد از بدن است. …