روند اجاره ماشین از گذشته تاکنون

سرویس اجاره ماشین یکی از سرویس های مدرنی است که در چند سال اخیر رونق زیادی گرفته است. گاها شما در شرایطی قرار می گیرید که امکان استفاده از خودروی شخصی خود را ندارید. در این صورت ناچارید تا از سرویس های آژانس یا اجاره خودرو استفاده کنید. قطعا اگر بخواهید چند روزی را به صورت مداوم از آژانس استفاده کنید بایستی هزینه زیادی را پرداخت کنید. پس بهترین راه حل این است تا یک خودروی مناسب را اجاره کنید و به کارهای خود رسیدگی کنید.

در سراسر دنیا شرکت های اجاره دهنده خودرو یک سری آپشن ها برای جذب مشتری در نظر می گیرند اما مهمترین آپشنی که بتواند نظر مشتری را جلب کند ارائه خودروهای با کیفیت و ایمن با قیمت مناسب است. معمولا کمپانی های بزرگ خودروهای موجود را خریداری می کنند و یا اینکه خودروداران خودروهای خود را برای اجاره در اختیار این شرکت ها قرار می دهند و در تعرفه اجاره سهیم می شوند. اما به طور معمول شرکت هایی موفق ظاهر می شوند که از تنوع بالای خودرو برخوردار باشند و تمام سلیقه ها را پوشش دهند. در سطح شهر تهران موسسات اجاره خودرو با راننده  بسیار  زیاد هستند و خودروهای ایرانی و خارجی زیادی را در ناوگان خود دارند اما شرایط پیچیده این شرکت ها امکان اجاره برای بیشتر افراد را ناممکن کرده است. در این راستا شرکت آراد سیر یکی از محدود شرکت هایی است که به نیاز مصرف کننده توجه می کند و برای رفاه حال آن ها شرایط معقول و آسانی را برای اجاره در نظر گرفته است.

پیشنهادی:  مشکلات طلاق به حیوانات خانگی هم رسید

تاریخچه اجاره خودرو

lfmcvuy4yj45ioyjo54k 300x130 روند اجاره ماشین از گذشته تاکنون

از قدیم الایام افراد با اجاره دادن درشکه ها، اسب ها و ارابه های خود امرار معاش می کردند و افراد نیز برای حمل و جابجایی اثاث خود از این خدمات استقبال می کردند. اما رفته رفته وسایل نقلیه جایگزین این وسایل شد و اجاره ماشین به یک امری رایج تبدیل شد.  به طور رسمی اولین شرکت اجاره دهنده ی خودرو در آلمان در سال 1912 فعالیت خود را آغاز کرد این شرک در ابتدای کار با 3 خودرو کار می کرد. در آمریکا هم جو ساندرز در سال 1916 فعالیت خود را با یک خودروی فورد T آغاز کرد و بعد از این سال تعداد ماشین های اجاره ای خود را به 18 دستگاه رساند. این رقابت در آمریکا همچنان ادامه داشت. والتر جیکوبز در واشنگتن هم با 12 خودروی فورد سیستم اجاره خودرو را راه اندازی کرد. این دو نفر آغازگر سیستم اجاره دادن ماشین در آمریکا بودند. این صنعت کم کم در کشورهای دیگر هم رونق پیدا کرد. در سال 1920 در بریتانیا گادفری هم این صنعت را شروع کرد که بعد های شرکت او توسط EUROPCAR خریداری شد.

اما صنعت اجاره ماشین از سال 2000 تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است و حتی برخی از شرکت های معتبر سهام خود را در بازار بورس عرضه کردند. اجاره دادن وسایل نقلیه تنها به خودرو ختم نمی شود و بسیاری از شرکت ها اقدام به اجاره اتوبوس، ون، قایق و حتی هلی  کوپتر می کنند و رقابت بسیار زیادی در بین شرکت ها در سطح جهانی حکمفرما است. اما این صنعت در ایران تا حدودی نوپاست و تنها دو دهه است که شرکت های اجاره دهنده خودرو فعالیت خود را آغاز کرده اند. اما با این سابقه کم هم توانسته اند آپشن های خود را در سطح شرکت های معتبر بالا ببرند. شما در شرکت های معتبری همچون آراد سیر می توانید انواع خودروهای ایرانی و خارجی  را به صورت با راننده یا بدون راننده اجاره کنید و در قبال پرداخت مبلغ مناسبی برای یک مدت معین از داشتن یک خودروی با کیفیت لذت ببرید.

پیشنهادی:  (تصاویر) آیین ملی و مذهبی گل غلتان

لزوم اجاره ماشین

rr5vlkgb4uy9j54opyvj4oiyj 300x194 روند اجاره ماشین از گذشته تاکنون

شاید برای همه ما این سوال پیش بیاید که چه لزومی به اجاره ماشین وجود دارد؟ قطعا زمانی که این سوال به ذهن ما خطور می کند که خودروی شخصی ما بدون هیچ گونه مشکلی جلوی در پارک شده است و به راحتی می توانیم به هر جا سفر کنیم. اما تصور کنید که یک قرار کاری مهم دارید و خودروی شما دچار نقص فنی شده و قرار است حدود یک  هفته در تعمیرگاه باشد. یا اینکه مراسم عروسیتان نزدیک است و می خواهید این شب فوق العاده را با یک ماشین لوکس و زیبا رویایی تر کنید و یا ممکن است بخواهید تعطیلات خود را در کنار خانواده و با داشتن یک خودروی لوکس هیجان انگیزتر کنید. برای تمام این ها  لازم نیست که حتما خودتان صاحب خودرو باشید شرکت آراد سیر دقیقا برای این گونه خدمات راه اندازی شده است و مفتخر است تا لحظات سفر، عروسی، قرارداد های کاری و … شما را با یک خودروی ویژه کامل کند.

پیشنهادی:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

روند اجاره ماشین

vkm59hu59hj54j54ihjohk5 300x225 روند اجاره ماشین از گذشته تاکنون

لازم نیست که شما برای اجاره ماشین کار چندان سخنی را انجام دهید امروزه شرکت های اجاره دهنده برای دسترسی بیشتر متقاضیان خدمات را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهند. حتی برای آن دسته از افرادی که به خدمات آنلاین دسترسی ندارند می توان از طریق تماس با شرکت خودروی مورد نظر خود را اجاره کنند. اولین گام در اجاره  خودرو از طریق تماس تلفنی بررسی نیاز شما و میزان بودجه ی شماست تا کارشناسان از طریق این دو آیتم بتوانند به راحتی خودروی مورد نظر شما را پیدا کنند و آن را به شما پیشنهاد دهند.

بهتر است قبل از اینکه به صورت جدی خودروی خود را رزرو کنید مدت زمان اجاره را تعیین کنید و اینکه تعیین کنید که آیا اجاره خودرو با راننده را می خواهید یا اجاره خودرو بدون راننده را ترجیح می دهید. با مشخص نمودن این آیتم ها شما به راحتی می توانید یک خودروی فوق العاده متناسب با شرایط خود را اجاره کنید.

اما به طور کلی از شیوه ی آنلاین را انتخاب کنید کار برای شما راحت تر خواهد بود. چون در سایت شرکت آراد سیر تمام خودروهای موجود در مجموعه درج شده است. هر خودرو شرایط اجاره متفاوتی دارد. شما با کلیک کردن بر روی خودروی مورد نظر می توانید شرایط اجاره، میزان هزینه، وضعیت بیمه خودرو و … اطلاع پیدا می کنید. پس اگر فرصت مراجعه حضوری را ندارید چند دقیقه وقت بگذارید و از طریق آراد سیر خودروی خود را به صورت رایگان رزرو کنید.

مطلب پیشنهادی

چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یک شهر کاملا آبی بوده و روزی فراموش نشدنی را …