معرفی بهترین اسپری فیکس:

%name معرفی بهترین اسپری فیکس:

اسپری فیکس ها جزو مهمترین محصولاتی هستن که اگر یک میکاپ زیبا و شیک و موندگاری میخواید باید و باید اون رو تهیه کنید. اسپری فیکس علاوه بر اینکه ماندگاری میکاپ رو خیلی بالا میبره، باعث میشه میکاپ خیلی با طراوت و شاداب بنظر برسه و تمامی موادی که روی پوست استفاده شده خیلی بهتر خودشون رو نشون بدن.
مثل هر محصول دیگه ای باید حواسمون باشه اسپریی که قرار هست تهیه کنیم، کیفیت خوبی داشته باشه و به پوستمون آسیبی وارد نکنه. برای همین هم میخوایم چندتا از بهترین محصولاتی که میتونید با خیال راحت استفاده کنید رو به شما معرفی کنیم.


اسپری فیکس اربن دی کی:

%name معرفی بهترین اسپری فیکس:

اسپری فیکس اربن دی کی رو به عنون اولین معرفی میاریم، این محصول یکی از قوی ترین محصولات در بالا بردن ماندگاری میکاپه، شما وقتی اون رو استفاده میکنید خیالتون راحته که تا 16 ساعتِ بعد میکاپتون فیکس میمونه و هیچ تغییری در اون ایجاد نمیشه. علاوه بر این ها اربن دی کی ، پیگمنت محصولات رو خیلی بیشتر میکنه برای مثال میتونید اون رو روی براش سایه استفاده کنید، میبینید رنگ سایتون چقدر بیشتر شده مخصوصا رنگ های شاین دار.

پیشنهادی:  ردیاب خودرو و سیستم مدیریتی اکثر کسب و کارها

اسپری فیکس مک:

%name معرفی بهترین اسپری فیکس:

مک یکی از حرفه ای ترین اسپری فیکس های دنیاست. این محصول موندگاری میکاپ رو تا 12 ساعت بالا میبره. مک اسپریی بر پایه آب هست و الکلی در اون وجود نداره و ترکیبات اون باعث آبرسانی و با طراوت شدن پوست میشن به همین خاطر یک محصول فوق العاده هم برای فیکس کردن میکاپ و هم برای استفاده قبل از میکاپ هست.


اسپری فیکس اسمش باکس:

%name معرفی بهترین اسپری فیکس:

اسپری فیکس بعدی ، اسمش باکس هست. این محصول هم درست مثل اربن دی کی ، موندگاری میکاپ رو تا 16 ساعت بالا میبره. فرمولی که در این محصول بکار رفته باعث شده، نزاره که میکاپ و موادی که روی پوست استفاده شدن به هیچ عنوان کیکی و ماسیده بشن. اسمش باکس ترکیبی کاملا گیاهی داره و هیچ نوع مواد مضری در ترکیبات اون به کار نرفته.

پیشنهادی:  (تصاویر) مسابقه انتخاب زیباترین شاهین‌ها

اسپری فیکس میکاپ فوراور:

%name معرفی بهترین اسپری فیکس:

ایده آل ترین اسپری فیکس برای انواع پوست ، محصولی فاقد الکل و دارای تست آلرژِی هستش به همین خاطر به هیچ عنوان باعث حساسیت روی پوست نمیشه و همه میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنند . به خاطر ترکیباتی که توی این اسپری فیکس بکار رفته ، باعث شده این اسپری که یکی از بهترین ها باشه. هست ، از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت کنه . اسپری فیکس میکاپ فوراور بهترین گزینه برای وقتیه که از صبح تا شب بیرون از خونه هستین و وقتی برای ترمیم و انجام دادن میکاپتون ندارین .

پیشنهادی:  زیباترین شهرداری‌های آلمان

این محصولات بهترین اسپری فیکس های دنیا هستن. برای این که خریدی مطمئن و راحت داشته باشید میتونید وارد سایت مای سفورا بشین . و اگر راجع به محصولات سوالی داشتید با مشاوران این سایت در تماس باشید

مطلب پیشنهادی

چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یک شهر کاملا آبی بوده و روزی فراموش نشدنی را …