چگونه با آرایش چشم های ریز را درشت تر نشان دهیم؟

%name چگونه با آرایش چشم های ریز را درشت تر نشان دهیم؟

آرایش چشم ریز

 آرایش چشم های ریز

افردی که چشمانی درشت دارند، برای آرایش کردن چشمان خویش دغدغه ای نخواهند داشت و میتوانند از آرایش چشم آسان استفاده کنند ولی افردی که دارای چشم های کوچک و ریز هستند باید ارایش کردن با احتیاط بیشتری صورت گیرد، چرا‌که اشتباهات آرایشی میتواند منجر به کوچکتر نشان داده شدن چشم ها شود.

اکثر خانم ها و مخصوصا افرادی که چشم ریزی دارند، دوست دارند با آرایش چشم های درشت تر و جذاب تری داشته باشند. اما گاهی با انجام بعضی اشتباهات آرایشی شرایط را بدتر می کنند.

ابروهای‌تان را پاک و مرتب نگه دارید

برای اینکه چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد باید به ابروهای‌تان هم توجه کنید. اگر ابروهای‌تان یک قوس خفیف داشته باشد چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

چگونگی زدن سایه می‌تواند چشمان‌تان را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، با دوری زیاد یا با دوری کم جلوه دهد. راز کار در این هست که سایه چشم‌ تان را باید طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشم‌تان. هرگز فراموش نکنید که قبل از آرایش، پلک‌های خود را آماده کنید؛ درست مشابه موقعی که صورت‌تان را با کرم پودر برای آرایش آماده می‌کنید.

%name چگونه با آرایش چشم های ریز را درشت تر نشان دهیم؟

آرایش چشم کوچک 

زیرسازی با یک سایه ی روشن

در ابتدا باید زیر سازی کنید. برای این کار با یک براش مناسب سایه ای روشن را پشت پلک خود، مخصوصا گوشه ی چشم، اقبال آغاز چشم بزنید، و بعد به خوبی سایه را محو کنید.

مداد سفید داخل چشم

با یک مداد کرم روشن اطراف چشم (در بخش داخلی چشم) را روشن کنید. این روش یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های آرایش چشم ریز هست چرا که با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم بعد از ریمل زدن بیشتر مشخص شده و چشمان ریز بازتر ودرشت تر به نظر می رسند.

%name چگونه با آرایش چشم های ریز را درشت تر نشان دهیم؟

ارایش چشم ریز

مژه مصنوعی

اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته اقبال درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب سبب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود.

فر نکردن مژه ها

اگر تنها چند ثانیه برای این کار وقت بگذارید و مژه هایتان را به کمک ریمل یا فر مژه حالت دهید، چشمانی درشت تر خواهید داشت.

%name چگونه با آرایش چشم های ریز را درشت تر نشان دهیم؟

آموزش آرایش چشم ریز

کشیدن اقبال زیر چشم با خط چشم

زمانی که از یک خط چشم برای اقبال پایین مژه هایتان استفاده می کنید، قطعا آن را در بین مژه هایتان بکشید، مطمئن شوید که قطعا آن را در بخش سوم خارجی چشم هایتان می کشید. با استفاده از یک قلم مو آن را یکدست و صاف کنید. خط چشم هایتان را هر چقدر می توانید نزدیک مژه هایتان بکشید. می توانید این اقبال را کمرنگ بکشید و اگر می خواهید انتهای کار را کلفت کنید.

پیشنهادی:  مژه مگاوالیوم چیست و چگونه انجام می شود؟

اجتناب از خط چشم کلفت

اگر پشت پلک تان کوتاه هست، بدترین اشتباهی که می توانید انجام دهید این هست که خط چشمی کلفت بکشید. خط چشم پاک کشیدن کار سختیست اما نگران نباشید زیرا با تمرین کردن در آن استاد می شوید. سعی کنید خط چشم را تا جای ممکن نزدیک به مژه بکشید و باهم‌قرین‌شدن را در هر دو چشم حفظ نمایید. همچنین انتهای خط چشم را بر خلاف شکل طبیعی چشم و کمی به سمت بالا بکشید.

%name چگونه با آرایش چشم های ریز را درشت تر نشان دهیم؟

چگونه آرایش چشم ریز انجام دهیم

یکدست کردن چین و چروک روی پلک

یکدست کردن چین و چروک های روی پلک سبب می شود که چشم ها عمیق تر به نظر برسند که خود به معنای بزرگتر نشان دادن چشم ها می باشد. با استفاده از یک سایه قهوه ای حیران از گوشه خارجی چشم به جهت چین وچروک های چشم بروید و آن را به خوبی یکدست کنید. زمانی که می خواهید آرایشتان غلیظ تر به نظر برسد، می توانید به آرامی اقبال بالای پلکتان را سایه بزنید و آن را محو کنید.

پیشنهادی:  ترکیب رنگ موی تنباکویی و تصاویری از انواع رنگ موی تنباکویی

روشن کردن گوشه داخلی چشم

برای اینکه چشم ریز را درشت‌تر نشان دهید در گوشه داخلی چشم‌های خود از سایه رنگ روشن یا خط چشم روشن استفاده کنید. گوشه داخلی چشم، اقبال هفتی شکلی هست که دور مجرای اشک قرار دارد. با انجام این کار چشم‌های شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسد.

ریمیل مژه

این مهمترین گام در درشت جلوه دادن چشم ها می باشد. یک ریمل مژه حجم دهنده را در طول مژه هایتان سمت بزرگ کردن چشم ها بکشید. برای آمدن به مژه های دل اغفال، روکش کلفت اضافی را از روی مژه بالایی پاک کنید.

%name چگونه با آرایش چشم های ریز را درشت تر نشان دهیم؟

آرایش چشم های ریز

برای درشت کردن چشم های تان رژ لب بی رنگ بزنید

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

آموزش براشینگ موهای کوتاه

براشینگ موهای کوتاه براشینگ موهای کوتاه براشینگ را می توان جزو کارهای روزانه دسته بندی …