بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی

4vg46h46h465 بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی

اگر به دنبال مقصدی برای شروع یک زندگی جدید در کشوری هستید که فرصت‌های کار و سرمایه‌گذاری را در اختیار شما قرار دهد، ما در اینجا لیستی از بهترین کشورهایی که بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از سوی U.S. News & World Report رتبه‌بندی شده‌اند را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این کشورها بر اساس معیارهای مختلف مثل کیفیت بالای زندگی و فرصت‌هایی که به سرمایه‌گذاران و حتی گردشگران ارائه می‌شود، طبقه‌بندی شده است. با ما همراه باشید تا به بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی بیشتر بپردازیم.

1. کانادا

کانادا بعد از روسیه دومین کشور بزرگ جهان است و همواره به خود می‌بالد که توانسته است با فراهم کردن محیطی چند فرهنگی، شهروندانش را تشویق کند تا به ایده‌ها و عقاید یکدیگر احترام بگذارند. کانادا به عنوان یک کشور صنعتی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، یکی از صادرکنندگان بزرگ انرژی، غذا و مواد معدنی است. این کشور از نظر ذخایر نفتی در رتبه سوم جهان قرار دارد. پاسپورت کانادایی در حال حاضر بر اساس شاخص طبقه بندی در رتبه نهم قرار دارد و دسترسی به 184 مقصد در سراسر جهان را برای دارندگان فراهم می‌کند.(اقامت کانادا) این موارد سبب شده اند تا کانادا به یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت خانوادگی تبدیل شود.

2. فرانسه

سیستم مهاجرت فرانسه برای مهاجرانی که به دنبال شروع یک زندگی جدید در یک کشور مناسب هستند؛ بسیار ایده آل است. چشم‌اندازهای طبیعی و مناظر دیدنی، سرعت پایین زندگی، آب و هوای مطلوب و… فرانسه را به گزینه‌ای جذاب برای مهاجران تبدیل کرده است. اجازه اقامت فرانسه برای اعضای خانواده (vie privée et familiale (VPF)) یا در واقع همسر و فرزند(ان) افرادی است که شهروند فرانسه هستند یا ویزای اقامت فرانسه را در دست دارند. لازم به ذکر است که اگر مجوز اقامت VPF دارید، نیازی به درخواست مجوز کار جداگانه ندارید.

پیشنهادی:  اقامت کانادا از طریق خرید ملک

اقامت تمکن مالی فرانسه

اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه از دیگر مواردی است که مهاجران را به سمت و سوی این کشور کشانده است. از طریق برنامه اقامت تمکن مالی فرانسه، افراد می‌توانند با همسر و فرزندان خود مهاجرت را تجربه کنند. یکی از مزایای مهاجرت خانوادگی در این کشور و از طریق اقامت تمکن مالی فرانسه این است که فرزندان شخص متقاضی می‌تواند در مدارس این کشور با کیفیت بالا آموزش ببیند.

3. یونان

یونان یکی از زیباترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌باشد که سالانه افراد زیادی آن را به عنوان مقاصد مهاجرتی یا مقاصد گردشگری برمی‌گزینند. مهاجرت به یونان از طرق مختلف امکان پذیر است. اما یکی از راه‌هایی که می‌توان خانواده را با خود همراه کرد، اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری است.

سرمایه گذاری در یونان می‌تواند به شیوه‌های گوناگون انجام گیرد. با خرید ملک در یونان، شخص متقاضی می‌تواند مجوز اقامتی 5 ساله را به دست آورد و حتی گاهی برای کارآفرینان این مجوز می‌تواند اخذ اقامت 10 ساله باشد. اقامت تمکن مالی یونان نیز از دیگر مواردی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق آن همسر و فرزندان زیر 18 سال را با خود همراه کنند.

اقامت تمکن مالی یونان

اخذ اقامت تمکن مالی یونان یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای ورود به اروپا است. متقاضیانی که قصد مهاجرت از این طریق را به کشور یونان دارند، می‌توانند با مشورت گرفتن از کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای مجموعه النورا، موفق به اخذ اقامت یونان شوند.

پیشنهادی:  فروش عمده روغن زیتون خارجی

از مزایای اخذ اقامت تمکن مالی یونان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از بیمه‌های پزشکی و درمانی
  • عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا زبان یونانی
  • امکان زندگی و تردد به صورت آزادانه در یکی از کشورهای حوزه شینگن
  • عدم نیاز به سرمایه‌ گذاری و ثبت شرکت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • پیمودن آسان‌‌ترین و سریع‌ترین روش اخذ اقامت در حوزه شینگن
  • سهولت در تمدید مجوز اقامت یونان
  • عدم نیاز به اجاره ملک بعد از اخذ اقامت یونان

4. پرتغال

44yhv46vy4vy45yv بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی

اگر از منابع مالی کافی برای مهاجرت برخوردارید؛ بدون شک پرتغال یکی از آسان‌ترین کشورها برای مهاجرت خصوصاً اگر قصد دارید اعضای خانواده را نیز با خود همراه کنید. ویزای طلایی پرتغال این فرصت را برای شما فراهم می‌آورد تا پس از گذشت پنج سال برای اخذ اقامت دائم درخواست دهید. اگر پس از گذشت پنج سال، 35 روز دیگر را در پرتغال بگذرانید، واجدالشرایط درخواست شهروندی خواهید شد. با این حال، برای دریافت این ویزا، لازم است املاک و مستغلاتی به ارزش 500000 دلار خریداری کنید یا به سرمایه گذاری 350000 دلاری در همین زمینه بپردازید.

مهاجرت به پرتغال به دلایل مختلفی برای مهاجران به خصوص خانواده‌ها بسیار جذاب است. یکی از موارد امکان داشتن پاسپورت اتحادیه اروپا است. داشتن این پاسپورت به افراد اجازه می‌دهد تا بتوانند بدون ویزا در کشورهای حوزه شنگن تردد کنند. فرصت‌های آموزشی و دسترسی به سیستم مراقبت‌های بهداشتی رایگان نیز از دیگر مواردی است که توانسته خانواده‌ها را برای مهاجرت به این کشور مصمم‌تر کند.

پیشنهادی:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

5. اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که پیمودن مسیر مهاجرت به خصوص برای خانواده‌ها در آن نسبتا آسان است. اسپانیا به دلیل آب و هوای مطلوب، هزینه‌های پایین زندگی در اروپای غربی، سیستم مراقبت‌های بهداشتی (هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی)، سیستم آموزشی و… در بین مهاجران شهرت فراوان یافته است.

از دیگر دلایلی که اسپانیا، به عنوان یکی از مقاصد محبوب در بین مهاجران انتخاب شده است؛ برنامه ویزای طلایی اسپانیا است. با این حال، برای اخذ اقامت دائم تحت این برنامه، لازم است تا از تمکن مالی برخوردار باشید و برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری داشته باشید.

کلام پایانی

حال که با بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی آشنا شدید؛ به نظر شما چه کشوری برای مهاجرت مناسب است؟

وبلاگ النورا؛ مجله‌ای برای مهاجران

پاسخ این سوال ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد! در حالی که ده‌ها گزینه برای مهاجرت به خارج از کشور وجود دارد؛ فهرستی که در قسمت بالا ذکر شد به معرفی بهترین مقاصد مهاجرتی پیشرو در جهان پرداخته است. برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت، لازم است تا به عواملی مثل واجد شرایط بودن، برنامه‌های خود در آینده، وضعیت فعلی، شرایط کاری، تحصیلی و… را در نظر بگیرید تا برنامه مهاجرتی مد نظر شما بتواند مفید واقع شود. برای دستیابی به گزینه‌ی ایده‌آل و تصمیم‌گیری آگاهانه به وب‌سایت النورا مراجعه کنید. و چنانچه در مورد اقامت تمکن مالی یونان و اقامت تمکن مالی فرانسه سوالی دارید با کارشناسان موسسه مهاجرتی النورا تماس حاصل کنید.

مطلب پیشنهادی

چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یک شهر کاملا آبی بوده و روزی فراموش نشدنی را …