اقامت کانادا از طریق خرید ملک

یکی از راه هایی که می تواند پیش زمینه مهاجرت به کانادا را فراهم کند، خرید ملک در کانادا است. اقامت کانادا از طریق خرید ملک به صورت مستقیم امکان پذیر نیست، اما می تواند زمینه مهاجرت را فراهم کند. خرید خانه در کانادا برای مهاجران بسیار آسان است و برای کسانی که در درازمدت در این کشور زندگی می‌کنند، گزینه‌ای مناسب است. کانادا دارای یک سیاست باز برای مالکین خارجی است و قیمت مناسب نیز یکی از ویژگی‌های جذاب این کشور برای خرید خانه است، زیرا قیمت مسکن در کانادا نسبتا پایین تر از قیمت در سایر مقاصد جهانی است.

234f234fe اقامت کانادا از طریق خرید ملک

هنگامی که صحبت از خرید و مالکیت ملک در کانادا می‌شود، افراد غیرمقیم حقوق مالکیت یکسانی با ساکنین و شهروندان کانادایی دارند. از نظر اقامتگاه، اگر مهاجرین قصد دارند هر سال شش ماه یا کمتر در کانادا بمانند دولت آنها را غیرمقیم می‌داند به این معنی که آنها هنوز هم می‌توانند یک حساب بانکی باز کرده و ملک بخرند. اما اگر شخصی قصد دارد بیش از شش ماه در سال در کانادا زندگی کند باید برای مهاجرت به کانادا درخواست دهد.

مکان مناسب خرید ملک برای اخذ اقامت کانادا

بازار فعلی مسکن در کانادا قطعاً بازار خریدار است. قیمت خانه حتی در شهرهای بزرگ مانند ونکوور و تورنتو کاهش یافته است. از آنجا که کانادا یک کشور بزرگ است از ساحل شرقی تا کانادای مرکزی و ساحل غربی، گزینه‌های زیادی برای مهاجرین وجود دارد. تورنتو و ونکوور گرانترین شهرهایی هستند که در آن می توان ملک خرید، اما بسیاری از شهرهای دیگر مانند کلگری، مونترال، وینیپگ، ساسکاتون و اتاوا وجود دارند که گزینه‌های مناسبی هستند.

خرید املاک در کانادا را می توان فرصتی خوب جهت سرمایه گذاری در این کشور دانست که از طریق آن می توان به اقامت این کشور نیز دست یافت. کشور کانادا در این زمینه شرایط خاصی را برای مهاجرین متقاضی اقامت کانادا در نظر گرفته است. برای خارجی هایی که در حال حاضر در کانادا زندگی نمی کنند، ممکن است عاقلانه تر این باشد که با یک وکیل یا دفتر مهاجرتی معتبر در کشور خود مشارکت کنند تا در زمینه اسناد و مدارک بانک های کانادایی و ملکی کانادا به آنها کمک کند.

پیشنهادی:  همه چیز در مورد مکمل کراتین

قیمت املاک در کانادا

قیمت‌ های بالای خانه در کشور کانادا بیشتر متعلق به قسمت ساحل غربی ونکوور و بریتیش کلمبیا می باشد، چرا که دارای آب و هوای بسیار معتدلی است. آب و هوای سرد در زمستان و یا راه دور از بازار اصلی، در قیمت خانه موثر خواهد بود. به عنوان مثال قیمت ملک در مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد پایین است. به صورت کلی قیمت خانه و املاک در نواحی جنوب غرب کانادا مثل تورنتو و مونترال نسبتا بالاتر است.

جهت خرید ملک در کانادا از نرخ ارز در کانادا اطلاعات کاملی را کسب کنید.

سایت های معتبر خرید ملک در کانادا

ZILLOW

گزینه مناسب برای خریداران، اجاره کنندگان، فروشندگان، یافتن آژانس ها، یافتن وام دهندگان، چه خریدار باشید و چه فروشنده، سایت زیلو برای شما گزینه هایی در دست دارد. چنانچه در این سایت خانه ای لیست کنید می توانید به محاسبه گر فروش به نام zstimated دسترسی پیدا کرده و اخبار هر منطقه را در رابطه با املاک مطالعه کنید و در نهایت ارزش ملک خود را از طریق آن تعیین نمایید.

Redfin

بهترین گزینه برای خریداران، فروشندگان، یافتن آژانس‌ها است. این سایت به شما کمک می‌نماید تا بتوانید خانه خود را با 1 درصد هزینه لیست بفروشید. در این پکیج ورودی، کمک آژانس ردفین محلی را دریافت می‌نمایید، می توانید تقاضای عکس‌های حرفه‌ای از خانه خود داشته باشید و روند فروش را آغاز نمایید. آیا علاقه مند به پرداخت بیشتر هستید؟ هزینه 2 درصدی لیست آژانس شامل موارد لیست پیشین به علاوه برنامه بهبود خانه مشتری و هزینه پوششی برای مدیریت پروژه، پاکسازی عمیق و اسکلت بندی حرفه‌ای می باشد.

پیشنهادی:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

Trulia

این سایت فراتر از لیست آماری است و نه تنها اطلاعاتی راجع به همسایگان در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه بینشی فراهم می‌آورد تا بدانید در چه منطقه و محیطی قرار است صاحب خانه شوید. در این سایت می توانید قیمت املاک فروش رفته و ارزش ملک در آن منطقه را جویا شوید. در این سایت می توانید از مشاورین املاک و وام دهندگان در رابطه با منطقه مورد نظر خود تحقیقات به عمل آورید.

آژانس املاک CENTURY 21

آیا می دانستید پس از پذیرش قرارداد از سوی طرفین معامله هنوز 20 قدم تا ثبت نهایی ملک به نام صاحب جدید باقی مانده است؟ این سایت شما را در طی نمودن تک تک این قدم‌ها راهنمایی می کند. با کمک این سایت، برنامه فروش تنظیم کنید، ارزش خانه خود را پیش از فروش تعیین می نمایید، قیمت مناسب را انتخاب کرده و خانه را در بهترین شکل در معرض تماشای عموم قرار می‌دهید. با کمک این سایت می توانید انتظار خدمات کامل از آژانس داشته باشید.

Coldwell Banker Realtors

این سایت به آژانس‌ها در تعیین حد و مرز کار و یافتن دقیق ترین قیمت گذاری کمک می نمایند و از اطلاعات گسترده‌ای برای خریداران ملک بهره می‌برد و فروشندگان را راهنمایی می‌کند تا بر نقاط قوت ملک خود جهت فروش آن متمرکز باشند. می توانید جهت شروع کار خود، به این سایت تقاضا ارسال نمایید.

پیشنهادی:  خرید خانه در استرالیا | بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در استرالیا

Craigslist

بهترین گزینه برای خریداران پر ماجرا، فروشندگان و اجاره کنندگان است. امکان فروش ملک و یا تبلیغ برای فروش آن در این سایت وجود دارد. با داشتن 50 میلیون بازدید کننده بسیار آسان است که دریابید چرا این سایت جزء معروف ترین هاست. به راحتی می توانید از خانه خود عکس بگیرید، توضیحات لازم را بنویسید و آن را به اشتراک بگذارید. چنانچه بخواهید با رویکردی تبلیغی ملک خود را بفروشید، این سایت بهترین گزینه می‌باشد.

gv6y56 اقامت کانادا از طریق خرید ملک

بهترین مشاور املاک برای خرید ملک در کانادا

این یک مسئله بدیهی است که در کشور کانادا مهاجرین نقش پررنگی در ایجاد چرخه مالی بازار املاک بازی می‌کنند. اما سوالی که همیشه مطرح می شود این است که چگونه بتوانیم در میان انبوهی از تبلیغات یک مشاور مناسب را برای انجام امور ملکی خود پیدا کنیم و به عبارت ساده‌تر فردی را پیدا کنیم که بتوان به او اعتماد کرد.

شما وقت زیادی را با مشاور املاک خود خواهید گذراند. پس تنها براساس تجربیاتش او را انتخاب نکنید و ویژگی های شخصیتی را هم در نظر بگیرید. مشاور املاک را برای خانه تان انتخاب نکنید، بلکه برای خودتان انتخاب کنید. فردی قابل اعتماد، سخت کوش که در صحبت و مذاکره کردن، توانا باشد و تمامی این ویژگی‌ها در پاسخ به سه سوال بالا به نحو قابل قبولی نمایان خواهد شد. در ادامه چند ملاک مهم در انتخاب مشاور املاک در کانادا را بررسی می‌کنیم:

  • تجربه‌ی بالا
  • مدرک قانونی و قابل اعتماد در کانادا
  • تسلط بر منطقه
  • آشنایی با تکنولوژی روز و جستجو مشاورین ملک در اینترنت و انتخاب صحیح
  • کار تیمی
  • کاهش ریسک معامله
  • حرفه‌ای بودن

مطلب پیشنهادی

چرا در سفر به دبی، پارک آبی وایلد وادی را نباید فراموش کرد؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یک شهر کاملا آبی بوده و روزی فراموش نشدنی را …