بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبا از پرتره کرمعلی

زبا کرمعلی در ۲۳ آذر ۱۳۵۴ در کرج به دنیا آمد. این هنرمند یک خانواده ۴ نفره است و یک خواهر کوچکتر به نام نیما دارد. مادر او سن زیادی ندارد، به گفته این هنرمند، او در اواسط دهه 70 متولد شد. زیبا کرمعلی و مادرش خیلی شبیه هم هستند.

1 27 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

سطح تحصیلات عالی کرمعلی

زیبا کرمعلی دانشجوی سال آخر رشته سینما است. او در دانشگاه هنر تهران تحصیل کرد. به گفته وی، زیبا کرمعلی در پایه هشتم در رشته هنر و در نوبت دوم آزمون سراسری تحصیل کرده است. زبا دوره متوسطه را در مدرسه شهید ثانی ناحیه 3 به پایان رساند و از سال اول تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد. اما ناگهان تغییر رشته داد و در هنرستان گوهرها در منطقه 3 کرج به تحصیل ادامه داد. او در ریاضی و فیزیک میانگین 19.95 و در هنر 19.76 دارد. پس می توان نتیجه گرفت که او علاوه بر تحصیل به هنر نیز علاقه داشت.

پیشنهادی:  بیوگرافی امین حیایی

2 1 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

آثار زیبای کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگر نقش نوشین در لاتاری از 12 سالگی به نویسندگی و بازیگری علاقه داشته و در وبلاگ شخصی خود با نام مستعار داستان های کوتاه و بلند می نویسد.او جرات نداشت خوانندگان جملاتش را افزایش دهد اما در نهایت تصمیم گرفت رشته سینما را برای تحصیل انتخاب کند. زیبا کرمال پس از قبولی در آزمون ورودی در دانشکده هنر و ادبیات دانشگاه هنر تهران مشغول به کار شد، در سال 1394 هنرمندان داستان نیمروز در جلسه نمایش فیلم در این دانشگاه حضور یافتند که در آنجا زبا کرمال با آقای محمدحسین مهدویان آشنا شد. ، کارگردان فیلم. آقای مهدویان او را به عنوان شخصیت اصلی فیلم جدیدش لاتاری انتخاب کرد و زبا کرمعلی که تا به حال تجربه بازیگری در تئاتر و تلویزیون نداشت، نقش شخصیت اول لاتاری را برعهده گرفت. او در گفت وگویی گفت: آموزش بازیگری را حتی در هنر قصه گویی آغاز کرده ام و می توانم از ابتدا با فیلمنامه نویس این فیلم، ابراهیم امینی، بازی قابل قبولی ارائه دهم. روزی که باید برای اولین بار سعید سهیلی را ملاقات می کردم، خیلی عصبی بودم، اما وقتی شروع به خواندن جمله کردیم، تمام استرس و اضطرابم از بین رفت و دیگر اثری از اضطراب باقی نماند.

پیشنهادی:  بیوگرافی اصغر فرهادی

3 1 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

ازدواج

این هنرمند مجرد و مجرد است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …