بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

عکس های بیوگرافی سارا باقری سارا باقری

سارا باگری در سال ۱۳۷۴ در گیلان به دنیا آمد. او گیلانی است، او تهرانی است، در تهران بزرگ شده است. سارا بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است. پدرش کدیر باگری کارگردان و تهیه کننده است. مادرش طاهره اسماعیلی است و در رادیو کار می کند. سارا همچنین یک خواهر به نام دانیا دارد که آرایشگر است.

1 31 بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

بازیگر باگری

سارا باگری از نحوه شروع کار با پدر و مادرش می گوید و در نهایت وارد عرصه بازیگری شد و در آنجا با هم کار کردند. او هنرمند است و 14 سال در رادیو، تئاتر و تلویزیون مرکز استان گیلان کار کرده است. سارا از 18 سالگی به تهران رفت و چند نقش بازی کرد. او همچنین در رادیو تئاتر گیلان کار کرد و برای نقش اولش برنده دو جایزه تلویزیون استانی شد.

سرابگاری ماجرا را گفت

مادر سارا باقری، طاهر اسماعیلی، در رادیو گیلان کار می کند. او می گوید که اولین بار بود که کار روی نقاشی را شروع کرد و آن را از طریق آزمون و خطا انجام داد.سارا تقریباً در تمام کارهایی که انجام داده با کمک پدر، تهیه کننده و کارگردان قدیر باقری حضور داشته است که می گوید در 70 درصد کارهایی که انجام داده پدرش در کنار او بوده است.می شنود و به او می گوید که پدرت کارگردان است و تو آخر سریال هستی، می گوید نمی توانم رد کنم چون در بچگی این فرصت به من داده شد.

پیشنهادی:  بیوگرافی فتحعلی اویسی

2 5 بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

سری نقشه

افرا عنوان یک مجموعه تلویزیونی است که در تابستان ۱۴۰۰ پخش شد. سارا پس از بازی در سریال ملکوان در نقش مایدا در این سریال بازی کرد. او با بازیگرانی چون مهدی سلطانی و رزبه حصاری که در این سریال نقش پدر و برادر را بازی می کردند، همکاری داشت. او عاشق معامله در این سریال است. محمد صادقی نقش وعده را بازی می کند. سارا که نقش مایدا را بازی می کند، دانش آموزی است که با دانش آموزی آشنا می شود که هرگز در زندگی اش ندیده است و او را در تغییراتی در زندگی اش همراهی می کند. سارا باگری اخیرا در مصاحبه ای گفته که اهل شمال است و تاکنون در 20 پروژه استانی نقش آفرینی کرده است. او علاوه بر بازیگری، گوینده هم است و در سریال ملکوان هیولا مهران مادری حضور داشته است.

پیشنهادی:  بیوگرافی امین حیایی

سارا قبل از بازی در سریال و ایفای نقش میدی با تیم سازنده سریال دوستی نداشت و با بازی در سریال شهرت بیشتری پیدا کرد.او گفت یکی از دوستانش در این سریال حضور پیدا کرده و قبولی او را بررسی کرده و پس از تایید آقای بهرنگ توفیقی قرارداد را امضا کرده است.

3 5 بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

سریال هیولا

سارا باگری با کارگردانان معروفی چون مهران مدیری کار کرده است. وی در سریال هیولا به کارگردانی آقای مهران مدیری نقش کوچکی را ایفا می کند. وی درباره این سریال در صفحه اینستاگرام خود خطاب به مهران مدیری نوشت: آقای مدیری افتخار بازیگری مقابل دوربین هر چند مختصر اما یکی از لذت بخش ترین تجربه های کار من بود. سارا باگری در این سریال با بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، شبنم مقدمی، سیما تیرانز، محمد بحرانی، نیما شعبان جد، فرزین محدث و عزت الله مهرآوران همبازی بود.

پیشنهادی:  بیوگرافی نفیسه روشن

یک شخصیت مورد علاقه

ایفای نقش ماید در سریال افرا برای سارا جذاب بود و در مورد این شخصیت گفت که ایفای نقش ماید در برخی جاها در کارهایش بدبینانه است و او می خواهد عزت نفس خود را بیشتر حفظ کند و تسلیم نشود. رویای او.وی افزود: فکر نمی کنم در دوران بازیگری ام شخصیت دیگری را آنقدر دوست داشته باشم که هیچ وقت دلتنگ او نباشم.

جایزه سارا باقری

این هنرمند در سال 1361 برنده جایزه اولین هنرمند زن رادیو تئاتر در جشنواره فجر شد و در سال 86 نیز برنده جایزه بهترین هنرمند و گوینده محبوب شد.

فیلم های سارا باقری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …