چیزهایی که باید در مورد درمارولر باید بدانید

%name چیزهایی که باید در مورد درمارولر باید بدانید

درمارولر چیست

همه چیز درباره درمارولر

برای مراقبت های پوستی شیوه های زیادی وجود دارد. یکی از شیوه هایی که برای جوان سازی و درخشندگی پوست انجام می شود استفاده از درمارولر هست. سوزن های قشنگ روی درمارولر با کلاژن سازی و فیبر های آلاستین در پوست پس از پایان شدن دوران نقاهت، عاقبت ی کار پوستی نرم و روشن خواهد بود. در ادامه به معرفی دقیق تر درمارولر می پردازیم.

درمارولر چیست؟

درمارولر از سوزن های 0.1 تا 0.2 میلی متری تشکیل شده هست که سبب ایجاد مسیرهای میکرو در پوست شده و سبب نفوذ بهتر محصولات مراقبتی در آن می شود. این سوزن های ریز الزاما برای سنتز کلاژن نیستند. این یک روش فوق العاده برای جذب محصولات به پوست هست.

%name چیزهایی که باید در مورد درمارولر باید بدانید

فواید استفاده از درمارولر

فواید استفاده از درمارولر

– استفاده منظم از درمارولر سبب می شود چین و چروک های پوستی کاهش پیدا کند.

– با استفاده از این شیوه جوان سازی پوست، کلفتی پوست بیشتر شده و مقاوم تر می شود.

– با افزایش کلاژن سازی پوست سبب جوان سازی و درخشندگی پوست می شود.

– با استفاده از درمارولر، پوست مواد مغذی و سرم های تغذیه ای را بهتر جذب خود می کند.

مالیات درمارولر

بیماری های درمارولر در صورت رعایت موارد بهداشتی و عفونت‌زدایی کردن درمارولر و پوست خیلی اندک می باشد.

تنها امکان دارد در بعضی موراد پوست قدری قرمز شود که پس از چند ساعت رفع خواهد شد.

%name چیزهایی که باید در مورد درمارولر باید بدانید

درمارولر چگونه کار می کند

درمارولر چطور کار می کند؟

زمانیکه درمارولر روی پوست غلت می خورد ، سوزن های ریز و قشنگ روی غلتک پوست را سوراخ سوراخ می کنند.

سوراخ هایی که سوزن ها در پوست به وجود می آورند ریز هستند و به صورت سطحی در هستند. به همین علت ، درمان تهاجمی به حساب نمی آید.

زمانی که پوست سوراخ می شود ، این یک آسیب پوستی کنترل شده به وجود می آورد. به لایه خارجی پوست آسیب واقعی نمی رساند. سوزن ها به تجزیه هرگونه بافت اسکار کمک می کنند.

همانگونه که این مطالعه 2016 در مورد این شیوه توضیح داده هست ، آسیب های کنترل شده به پوست سبب خونریزی سطحی می شود. این سبب التیام خراش در بدن می شود و موارد زیر اتفاق می افتد:

پیشنهادی:  همه چیز در مورد لیزر موهای زائد

– پوست موادی را ترشح می کند که رشد را تحریک می کنند.

– عروق خونی جدیدی در پوست به وجود می آید.

– پوست ابتدا به تولید کلاژن بیشتر می کند.

– در طول 5 روز آینده ، کلاژن تولید شده به وسیله بدن در ناحیه پوست درمان شده رسوب می کند. این کمک می کند تا پوست استوار شود و امکان دارد چین و چروک های ریز را هم کم کند..

– پژوهش ها نشان داده هست که پوست درمان شده با چهار جلسه میکرونیدلینگ ، با دوری 1 ماه ، می تواند سبب افزایش 400 درصدی کلاژن شود.

%name چیزهایی که باید در مورد درمارولر باید بدانید

زمانه استفاده از درمارولر

زمانه استفاده از درمارولر

بهترین زمانه برای استفاده از درمارولر شب می باشد. شب درمارولر بزنید بعد هم از منزل  بیرون نروید سرمتان را بزنید و بخوابید. فردای آن روز هم قطعا مخالف افتاب بزنید حتی اگر در منزل ماندید.

نکات استفاده از درمارولر

– در زمانه استفاده از درمارولر توجه کنید که آن را روی جوش و جای آکنه نکشید.

– همه تجهیزات آرایشگاهی و بهداشتی باید به صورت مقطعی عوض شوند. این مورد حاوی درمارولر هم می شود. در صورتی که سوزن های آن به خوبی کار نمی کرد یا کند شده بود، قطعا سوزن را عوض‌کردن کنید.

پیشنهادی:  رنگ مو مسی در فصل پاییز

– پس از استفاده از سوزن میانه درمارولر تا چند روز به صورت مستقیم در جلو نور خورشید قرار نگیرید. به خاطر داشته باشید قطعا از کرم های مخالف خورشید استفاده کنید. برای سایز سوزن های بیفتش از ۱ میلی متر توصیه می شود حدود ۱ هفته در معرض خورشید قرار نگیرید.

– هیچ وقت از سوزن سایز بزرگ استفاده نکنید. چنانچه از درمارولر برای جوان سازی پوست استفاده می کنید، هیچ وقت از سوزن های بزرگ در اول کار استفاده نکنید. سوزن ها می توانند مقدار کلاژن سازی پوست را تحریک کنند ولی تا به حال بهترین اندازه سوزن معرفی نشده هست. رایج ترین اندازه سوزن بین نیم تا یک و نیم میلی متر می باشد.

– زمانه بندی مناسب در این شیوه جوان سازی پوست خیلی مهم هست. بین جلسات درمانی درمارولر باید زمانه کافی برای التیام پوست وجود داشته باشد. بیشتر بازسازی پوست حدود ۲۵ تا ۲۷ روز به طول می کشد پس تا کاهش التهاب های پوستی تحمل کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

آموزش براشینگ موهای کوتاه

براشینگ موهای کوتاه براشینگ موهای کوتاه براشینگ را می توان جزو کارهای روزانه دسته بندی …