بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا در 9 دی 1362 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران است. ایمان صفا هنرمند سینما و تلویزیون ایران است. ایمان صفا یک خواهر دارد. یکی از کارهای ایمان صفا مربوط به سریال طنز نیسان آبی است. این سریال در سال 1400 به کارگردانی منوچر هادی تولید شد. ایمان صفا در سریال نیسان آبی با هنرمندانی چون مهران غفوریان، بهناز جعفری، حسین یاری، اسداله یکتا و یکتا ناصر همکاری داشته است.

1 34 بیوگرافی ایمان صفا

آثار ایمان صفا

ایمان صفا در تئاتر ظاهر شد و بازیگری را آغاز کرد. وی در سال 1385 با بازی در سریال نهضت 125 وارد تلویزیون شد. فیلم 125 به کارگردانی حسین لطیفی ساخته شد. با بازی ماهرانه ایمان صفا در این فیلم از وی برای حضور در سه فصل این فیلم دعوت شد. یکی دیگر از اجرای عالی ایمان صفا در فیلم قرنطینه در سال 1385 بود. این فیلم به کارگردانی منوچهیر هادی و بازیگرانی همچون افشانا بایگان و رضا عطاران ساخته شده است.

پیشنهادی:  بیوگرافی ستاره اسکندری

2 8 بیوگرافی ایمان صفا

عروسی ایمان صفا

ایمان صفا هنرمند رادیو و تلویزیون ایران مجرد است

پر کردن مورد علاقه

ایمان صفا علاقه زیادی به فعالیت های ورزشی دارد. او در نوجوانی کمربند مشکی در تیک تاک دارد. این هنرمند توانا شهید فهمیده در تیم فوتبال دفاع راست بازی می کند و سابقه کشتی دارد. جالب است بدانید ایمان صفا کوخ خداشناس را بهترین دوست و همراه خود معرفی کرد. او با کواخ خداشناس مشورت کرد و کارهای مختلفی در زندگی انجام داد و به داشتن کواخ خداشناس در زندگی خود افتخار می کرد.

گفتگو با ایمان صفا

من برای سلامتی خود ارزش قائلم و از غذاهای آسان برای تغذیه سالم استفاده می کنم. من به کیفیت تغذیه اهمیت زیادی می دهم. در بازیگری سعی می کنم نقشم را برای مخاطب توضیح دهم. به همین دلیل با جان و دل بازی می کنم و سعی می کنم در حین بازیگری علاقه ام را به مردم منتقل کنم. در واقع عشق من در حال حرکت است. علاقه زیادی به بازیگری ندارم، روی محبوبیت در بین تماشاگران تمرکز می کنم، تا زمانی که برای بازی در یک فیلم سینمایی دعوت شوم هنرمند خواهم بود.

پیشنهادی:  بیوگرافی بهزاد رحیم خانی

3 8 بیوگرافی ایمان صفا

به نظر من دو عامل در پیری زودرس نقش دارند: کمبود خواب و استرس.به همین دلیل سعی می کنم در هر صورت به اندازه کافی بخوابممثلاً وقتی سر کار هستم، بعد از ظهر چرت می زنم و حداقل هفت ساعت می خوابم. هرکسی می تواند برای زندگی شخصی خود تصمیم بگیرد. فکر می کنم زندگی همه به امید و خودباوری نیاز دارد و خانواده ام به خصوص بابام مثل کوه پشت سرم هستند و دعای مامانم راهم را هدایت می کند. اصولا رمز موفقیت من در کنار ایمان به خدا والدینم است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …