بیوگرافی سانای امیر آبادی

سنایی امیرآبادی متولد 18 بهمن 1388، فارغ التحصیل دبیرستان فرزانگان است و هم اکنون در حال تحصیل در رشته مترجمی آلمانی است. سنایی امیرآبادی به دلیل علاقه به بازیگری در مدارس مختلفی از جمله هومان سیدی و پانیذ تحصیل کرد. او همچنین بازیگری را زیر نظر منوچر هادی آموخت.

1 33 بیوگرافی سانای امیر آبادی

آثاری از ثنا امیرآبادی

سنایی امیرآبادی اولین حضور خود در رادیو و تلویزیون را در سال 1397 با بازی در درام کمدی راز انجام داد. سریال مخفی به کارگردانی مسلم تهرانی است. اولین حضور ثنا امیرآبادی در سریال محرمانه به دلیل مضمون جذاب جوانی با نقدهای مثبت مخاطبان تلویزیون مواجه شد. سنای امیرآبادی با بازی در این سریال با هنرمندان مشهوری چون ساناز سماواتی، فاطمه هاشمی و حسین رفیع همکاری داشته است. سپس در سال 1400 با بازی در نیسان آبی منوچهیر هادی به نویسندگی کمیل روحانی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور بسیار به شهرت رسید. او در سریال نیسان آبی نقش دختری به نام عاطف را بازی کرد.ثنا امیرآبادی در نیسان سری آبی در کنار هنرمندان ایرانی چون بهناز جعفری، مهران غفوریان، حسین یاری، جمشد هاشم پور، یکتا نصیر، علیرضا خمسه، سحر قریشی و گلمرضا نیکخا حضور یافت.داستان نیسان آبی در مورد عشق دو دوست قدیمی به نام های جمشید و رضا به نیسان آبی است. داستان دوستی ثنا امیرآبادی با منوچر هادی حول محور آموزش بازیگری آوا در این کارگاه می چرخد. در واقع سنایی امیرآبادی زمانی شاگرد منوچهیر هادی بوده و با توجه به هنرمندی خانم امیرآبادی این چهره برای ایفای نقش عاطفه در نیسان آبی انتخاب شده است.

پیشنهادی:  بیوگرافی الهه فرشچی

2 7 بیوگرافی سانای امیر آبادی 3 7 بیوگرافی سانای امیر آبادی

عروسی ثنا امیرآبادی

این هنرمند هنوز ازدواج نکرده است.

این هنرمند به زبان های فرانسوی و انگلیسی مسلط است و از طریق اینستاگرام با طرفداران ارتباط برقرار می کند. او در اینستاگرام فیلم و عکس های شخصی از نقش های مختلف را در صفحه خود منتشر می کند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …