بیوگرافی سام کبودوند

بیوگرافی سام کبودوند

سام کبودوند هنرمند ایرانی در 26 دی ماه 1361 به دنیا آمد. او فارغ التحصیل معدن است و طبق گفته هایش مطلقاً ربطی به جنبش ندارد. سام یک خواهر به نام سارا دارد.

1 41 بیوگرافی سام کبودوند

آغاز فعالیت هنری سام کبودوند

او اولین بار در سال ۱۳۸۴ در سن ۲۳ سالگی وارد تئاتر شد. او اولین حضور خود را در نمایش حسین بن منصور حلاج به کارگردانی مجری برنامه تامورت انجام داد. سام کار تئاتر خود را در سال اول دانشگاه آغاز کرد. او تا اولین اجرایش در سال 1384 در نمایشی از حسین بن منصور خلج در تئاتر شاهرخ و تالار کاشغر به تمرین در این سبک ادامه داد. این هنرمند به دلیل اجرای برنده اش به عنوان بهترین هنرمند مرد جشنواره دانشجویی انتخاب شد.

پیشنهادی:  بیوگرافی نفیسه روشن

سام کبودوند در سال 1391 اولین حضور خود را در سینما انجام داد و در فیلم های آذر، شاهدخت، پرویز و … به کارگردانی بهروز افهمی بازی کرد. اگرچه بازی او در این فیلم گاهی به خوبی بازی در سریال های دیگری مثل پشت سر نیست، اما تجربیات ارزشمندی در این زمینه کسب کرد.او در این فیلم با مهدی فخیم، مانی حقیقی، گوهر خیراندیش و رامبد جوان همکاری داشت.

2 15 بیوگرافی سام کبودوند

گاهی اوقات به سریال اصلی نگاه کنید

سام کبودوند در سال 2013 دوران سختی را در صنعت سینما و تلویزیون تجربه کرد. او امسال در سریال «به پشت سرت نگاه کن» نقش مهمی را ایفا کرد. این اثر را مازیار میری کارگردانی کرده است. برای این هنرمند شاید بازی در این سریال مهم ترین شانس در کارنامه اش باشد. او در این سریال نقش محوری ایفا کرد و با مهارتی استثنایی این نقش را ایفا کرد و خود را بیشتر به تماشاگران ثابت کرد. یکی از تجربیات کلیدی او همکاری با مازیار میری در این سریال بود. او با بازی در این سریال تجربه بازیگری خوبی به دست آورد و با بازیگرانی چون امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید سنزیان و هدایت هاشمی همکاری کرد و به این ترتیب بر تجربه خود افزود.

پیشنهادی:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال هیولا 2 + عکس های بازیگران هیولا 2

سری یادداشت

این هنرمند در سال 1391 نیز در سریال «یادآوری» با بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، ثریا قاظمی، فرخ نعمتی، فرهاد کاهمیان و خجت قاسم بازی کرد.

3 15 بیوگرافی سام کبودوند

پخش در تلویزیون

سام کبودوند اگرچه در سینما و تلویزیون کار کرده است، اما در درجه اول یک هنرمند تلویزیونی است، زیرا بیشتر کارهایش برای تلویزیون است که 67 درصد آن برای سینما و 33 درصد برای فیلم است.4 کار از 6 تیتراژ او تولیدات تلویزیونی بود، از جمله سریال های تاریکی شب، روز روشن، هیئت مدیره و سریال گاهی به عقب نگاه می کنیم. یادآور. از آثار سینمایی او می توان به آذر، شاهدخت، پرویز و… و فیلم چه اشاره کرد.

پیشنهادی:  بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

زندگی شخصی و ازدواج

از وضعیت تأهل این هنرمند اطلاعی در دست نیست. او فردی سخاوتمند است که همیشه غم هایش را برای خودش نگه می دارد اما شادی هایش را با دیگران تقسیم می کند. او سعی می کند به مردم انرژی مثبت بدهد و به کسی آسیب نمی رساند. خوشحالی مردم برایش واقعا مهم است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …