بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور

سوزان پرور در 2 اسفند 1354 در اراک به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر و لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. سوزان پرور در زمینه های هنری مختلفی از جمله نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر، تلویزیون و فیلم فعالیت می کند. او همچنین فرصت حضور در برنامه های تلویزیونی مانند باسط، خنده بازار، غذای خانواده و تهران قدیم را داشت. بازار دستی سوزان پارلور یکی از مشهورترین هنرهای صنعت نمایش تلویزیونی است. این برنامه در سال 1390 به سرپرستی شهاب عباسی ساخته شد. مادر سوزان پرور بازنشسته آموزش و پرورش است و یک خواهر دارد.

1 43 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

آغاز کار سوزان پارور

سوزان پرور بازیگری در تئاتر را در سال 1993 آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۶ برای بازی در نمایش «بوی دستان پیرمرد» برنده جایزه بازیگری دوم جشنواره فیلم سمنان شد. اولین تجربه بازیگری سوزان پرور در سریال تلویزیونی زنگا بود. بزنگا فیلمی به کارگردانی رضا عطاران محصول سال ۱۳۸۶ است. سوزان پرور به خاطر بازی در نقش فریدا پارور در فیلم بزنگا معروف است.او در ساخت این فیلم با هنرمندان مشهوری چون مرجان گلچین، حمید لولایی، رضا عطاران، علی صادقی و هنگام حمیدزاده همکاری داشت.سوزان پرور تقریباً 12 سال پس از حضور در تلویزیون برای بازی در فیلم زندان زنان به کارگردانی منیژهمت انتخاب شد. از جمله تیتراژهای سوزان پارلور می توان به سریال ها و فیلم هایی چون خوب و بد، خانه عموی دیوانه، شهر جیم، دزد و پلیس، مرغ با تخم طلایی، پله های چوبی، روز یلدا، شیک شیک و … اشاره کرد. برج کریسمس.

پیشنهادی:  بیوگرافی هستی مهدوی فر + عکس های هستی مهدوی فر

2 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

عروسی سوزان پارلور

از ازدواج سوزان پرور اطلاعی در دست نیست. او در این مصاحبه توضیح داد که ما نگران ازدواج بودیم، همسر ایدی علم قد بلند، چهار کتف و پاهای خوب است و او یک اسب سفید و شهرت جورج کلونی در خانه دارد. .

مصاحبه با سوزان پرور

کار اصلی من بازیگری و کارگردانی است. بالاخره در رادیو اراک کار کردم و نزدیک به یک سال مجری یک برنامه رادیویی بودم. من به عنوان یک دانش آموز مجذوب شوخ طبعی و عظمت آثار یوجین یونسکو بودم. برای این منظور پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به صورت گروتسک ارائه می کنم.

پیشنهادی:  بیوگرافی مهسا مهجور

3 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

تلاش های بازیگری من همیشه طنز است. اساساً دوست دارم بیننده را هیجان زده کنم، بنابراین دوست دارم خودم را در فیلم های کمدی به نمایش بگذارم.دوستان من به صورت تیمی در یک موسسه خیریه کار می کنندبیشتر دوستانم فیلمساز نیستند، از طریق خیریه با آنها آشنا شدم. منبع اصلی درآمد من به نقاشی محدود می شود. تئاتر هم کار می کنم اما تمرکز اصلی من تلویزیون و سینماست. برخی از رهگذران مرا با القاب زشت صدا می کنند. به نظر من رنگ صورتم متوسط ​​است. فکر می کنم در دیدن دنیای اطرافم با چشمانم بسیار خوب هستم و می توانم بوهای مختلف را از طریق حس بویایی تشخیص دهم.

پیشنهادی:  بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …