بیوگرافی نگار حسن زاده

بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده در 28 آذر 1367 در کرج به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس معماری از دانشگاه تهران و اهل روستای تنگه دو آبادان است. نگار حسن زاده مهتاب در دوران بازیگری نصیرپور گم شد. این هنرمند در زمینه های مختلف هنری از جمله نقاشی، طراحی و عکاسی فعالیت می کند. نگار حسن زاده به عنوان هنرمند توانای ایرانی شناخته می شود. او در چندین فیلم بازی کرده است. از سریال های نقش اول نگر حسن زاده می توان به بیتابی بیتا، دو ساعت بعد از مهرآباد، گاهی به پشت سرت نگاه کن، گوی گوشت نمی دانیم، اشاره کرد. نگار حسن زاده در تئاتر نیز فعالیت می کرد. از تئاترهایی که این نقاشی پایان هنر او را نشان می دهد، می توان به تئاتر پرهای اسان و سالار زنی اشاره کرد. او در افتتاحیه جشنواره فیلم کوتاه 8 میلی متری 2018 به افتخار عباس کیارستمی برای فیلم «تزیینات گربه» شرکت کرد. نگار حسن زاده یک خواهر به نام نگین دارد. خواهرش در دانشگاه سوره تهران تحصیل می کند.

پیشنهادی:  بیوگرافی کیهان ملکی

1 46 بیوگرافی نگار حسن زاده

آغاز کار نگار حسن زاده

نگار حسن زاده فعالیت هنری خود را با عکاسی آغاز کرد.سپس وارد صحنه سینما و تئاتر شدنگار حسن زاده اولین بازیگری خود را در سال 1386 در فیلم چاله انجام داد. چاله به کارگردانی و نویسندگی علی کریم است و هنرمندان مشهوری چون مصطفی طاری، سینا رازانی، امیر طوسلی و افشین خورشید بهلهری در آن ایفای نقش می کنند. بعدها در سال 1388 در فیلم سه و نیم به کارگردانی نقی نعمتی بازی کرد. تقریبا یک سال بعد پیشنهاد بازی در بیتابی بتا را پذیرفت. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مهرداد بیتا ساخته شده است. نگار حسن زاده فیلم بیتابی بتا را در سینما با حضور هنرمندان مشهوری چون فریبا کوثری و حامد بهداد ساخته است. بتا در سال 2013 منتشر شد. اولین فیلم نگار حسن زاده با بازی افشین هاشمی، «نمی دانم کوفت» در سال ۱۳۹۰ بود.

پیشنهادی:  بیوگرافی مانی نوری

2 20 بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار شاهزاده خانم در تلویزیون است

نگار حسن زاده در سال 1372 در فیلم گاهی به پشت سرت نگاه کن نقش باهسله را بازی کرد. این فیلم به کارگردانی مازیار میری در ماه رمضان 1393 از تلویزیون پخش شد و اولین تجربه بازیگری نگار حسن زاده در تلویزیون بود.یکی دیگر از کارهای این هنرمند در صدا و سیما مربوط به فیلم «زمان فردا» است.مینی سریال صبح به کارگردانی جواد میرزا آقازاده 2018.

3 20 بیوگرافی نگار حسن زاده

عروسی پرنسس نگار

از مراسم ازدواج این هنرمند اطلاعی در دست نیست.

مورد علاقه شاهزاده خانم

این هنرمند نیز مانند دیگر هنرمندان از طریق اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند و عکس هایی از اتفاقات مورد علاقه خود را در اینستاگرام برای مخاطبانش قرار می دهد.

پیشنهادی:  بیوگرافی هومن سیدی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …