بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

زندگی نامه مهسا مهجور + عکس های همسر و دخترش

مهسا مهجور در 27 اسفند 1353 به دنیا آمد. وی دارای دیپلم تئاتر از دانشکده هنر و ادبیات رادیو ایران است. وی همچنین دارای مدرک لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. این هنرمند در زمینه های مختلف هنری مانند تلویزیون، سینما، تئاتر، بازیگری و استاد دانشگاه فعالیت می کند.

بیوگرافی مهسا مهجور

نام : مهسا مهجور

زمان تولد: 18 اسفندماه 1353

موقعیت تولد: تهران

وضعیت تأهل: متأهل

پیشه : هنرمند

بیوگرافی کامل مهسا مهجور

mahsa mahjoor 2 بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

مهسا مهجور فرزند مسعود مهجور مدیر تولید می باشد

مهسا مهجور متولد ی 18 اسفندماه 1353 می باشد. او در نوجوانی در مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما ایران در گرایش بازیگری تئاتر تحصیل کرده می باشد.

این هنرمند در میدان تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان هنرمند نقش بازي كردن آفرینی کرده می باشد و تجربه مجری گری دارد. یکی از برنامه های تلویزیونی محبوبی که مهسا مهجور در آن به عنوان مجری حضور یافته می باشد، مسابقه راز سیب می باشد.

پدر مهسا مهجور، مسعود نام دارد. مسعود مهجور یک مدیر تولید مطرح در ایران می باشد که در میدان بازیگری نیز پرکاری می کند.

مهسا مهجور در کنار پرکاری بازیگری در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر به عنوان استاد درس دادن می کند.

از سری نقش بازي كردن های خوب مهسا مهجور می توان به حضور در فیلم سینمایی رخساره اشاره کرد. محتوای فیلم سینمایی رخساره درباره ی یک دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی سالمندان به نام تینا می باشد که در راستای پایان تحقیقات داخل منزل سالمندان می شود.

پیشنهادی:  بیوگرافی نگار حسن زاده

آغاز پرکاری مهسا مهجور

mahsa mahjoor 3 بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

فیلم رخساره از پرکاری های برجسته ی مهسا مهجور می باشد

مهسا مهجور در سال 1373 برای اولین بار با حضور در نمایش “سلطان مار” تجربه بازی در تئاتر را کسب کرد. او در عضویت گروه مروارید قرار دارد و از شاگرد های یکی از هنرمندان برجسته ی سینما، تئاتر و تلویزیون به نام گلاب جمعه محسوب می شود.

در بازه ی زمانی که مهسا مهجور در نمایش های تئاتر به ایفای نقش بازي كردن می پرداخت، در برنامه فرزاندن ایران به عنوان مجری آشکار شد. حدود دو سال پس از کسب تجربه مجری گری در قاب تلویزیون برای اولین بار در سریال “بهار آسمانی” هنر نمایی کرد.

سریال بهار آسمانی به کارگردانی مهدی نوربخش در سال 1375 به تولید رسیده می باشد. پس از شکوفا شدن استعداد خانوم مهجور در میدان بازیگری، از او در خصوص بازی در فیلم های متعددی اعم از فرزندان ایران، لانه شیطان، فردا دیر می باشد، کاشانه و کلبه سپید دعوت شد.

مهسا مهجور پس از ایفای نقش بازي كردن در سریال تلویزیونی “همه بچه های من” در سال 1388 از دنیای بازیگری دوری گرفت. زین پس حدود 11 بعد از همکاری با مرضیه رشید، با هنر نمایی در سریال دیدنی و جذاب ” بچه مهندس” در سال 1399 به پرکاری در میدان بازیگری برگشت.

پیشنهادی:  بیوگرافی حسین مهری

سریال تلویزیونی بچه مهندس 3 تحت کارگردانی علی غفاری در چهار فصل به تولید رسیده می باشد. مهسا مهجور در راستای تولید فیلم بچه مهندس 3 در نقش بازي كردن نسیم جفرودی دوست تینا به ایفای نقش بازي كردن پرداخته می باشد. او در این راستا با هنرمند هایی نظیر ثریا قاسمی، کامران تفتی، روزبه حصاری، فرهاد قائمیان، فریده دریامج، اتابک نادری و کاوه سماک باشی به همکاری پرداخته می باشد.

پرکاری های مهسا مهجور در میدان تئاتر

mahsa mahjoor 4 بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

مهسا مهجور و دخترش لنیا

عمده تمرکز مهسا مهجور در میدان هنر به تئاتر اختصاص دارد. این چهره به سبب ایفای نقش بازي كردن های بی نظیر در تئاتر پیروز به کسب پاداش های گوناگون شده می باشد.

مهسا مهجور در خصوص بازی در نمایش دو نفره “جنایات و مکافات” تحت کارگردانی چیستا یثربی پیروز به کسب پاداش بهترین هنرمند زن در سال 1385 شد. این پاداش در مسکو از جشنواره بین المللی آثار کلاسیک روس به مهسا مهجور تعلق گرفت.

عنوان بهترین و ماندگار ترین بازی های تئاتر در طول زمان تئاتر ایران به بازی مهسا مهجور در نمایش ” یک شب دیگر هم بمان سیلویا” باز می گردد. او به سبب هنر نمایی در نقش بازي كردن یک شاعر، مقاله نویس و  نویسنده قصه های کوتاه آمریکایی به نام سیلویا پلات در جشن هنرمند عنوان بهترین هنرمند سال تئاتر را کسب کرد.

پیشنهادی:  بیوگرافی کیهان ملکی

از سری پرکاری های هنری مهسا مهجور در تئاتر می توان به سلطان مار، اتوبوسی به نام هوس، چرخه ی آتش، سرگذشت مطربان این دیار، یک قاب برای همیشه، زنی برای همیشه و دخترک شب طولانی اشاره کرد.

وضعیت تاهل و ازدواج مهسا مهجور

mahsa mahjoor 5 بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

مهسا مهجور و همسرش

مهسا مهجور، هنرمند خوش ذوق و پرنشاط تئاتر متأهل می باشد. همسر او ایرج نسیمی نام دارد. ثمره ی عشق خانم مهجور با آقای نسیمی یک دختر به نام لنیا می باشد که متولد ی تیر ماه 1395 می باشد.

علاقه مندی های مهسا مهجور

mahsa mahjoor 6 بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

مهسا مهجور به مجری گری علاقه مند می باشد

مهسا مهجور به پرکاری در میدان مجری گری علاقه مند می باشد. اولین پرکاری مجری گری او به مسابقه راز سیب در سال 1375 اختصاص دارد. این مسابقه تلویزونی در 30 اقبال به وسیله ی محمد راستگو جلالی تولید شد که خانم مهجور در آن به همراه فرهاد جم به عنوان مجری برنامه آشکار شدند.

یکی دیگر از تجربه های مهسا مهجور در میدان مجری گری، در برنامه فرزندان ایران بوده می باشد. این برنامه در سال 1375 به وسیله ی امیر سماواتی ساخته شده می باشد.

مهسا مهجور در گرایش های ورزشی تکواندو و دفاع خصوصی پرکاری می کند. او به نواختن ساز دف علاقه مند می باشد و به زبان انگلیسی توانایی کامل دارد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …